lørdag den 3. marts 2012

Udendørs billede til at hænge på vægen.







9 kommentarer:

Zep sagde ...

Hvor er det fedt!

Hjerteligst

Loppe sagde ...

Helt enig !

Virkelig cool !!

Ville se fantastisk ud på vores trapper op til huset...

*Drømme suk*

Knus fra Loppe

Iben sagde ...

Mange tak skal I ha´:)

Nej Loppe, jeg har ikke oplevet hos dig at jeg skulle gengive nogle bogstaver og faktisk ikke rigtig nogen af de steder, hvor jeg har lagt en besked, men jeg må sige at jeg er ved at miste tålmodigheden med at finde ud af hvor man fjerner det.

Hvis der er andre der har et godt råd, så hører jeg det gerne.

Det jeg har gjordt det at trykke på den oppe i højre hjørne ´design´
Bagefter trykker jeg ud i venstre side indstillinger og under indstillinger kommer der en der hedder indlæg og kommentarer....
og der går jeg så istå !! så kan jeg ikke komme videre.

Zep sagde ...

Iber, jeg kører med det gamle design - ved ikke, om du gør. Men under kommentarindstillinger har jeg sat prik ved "nej" udfor: "Vis ordbekræftelse for kommentarer?"

Hjerteligst

Iben sagde ...

Jubiii Zep, nu tror jeg at den er der ! Jeg gik tilbage til det gamle design og fandt det med ordrebekræftigelse... I må meget gerne melde tilbage om det er gået iorden :) TAK

Birgitte sagde ...

Hej. HVor ser det bare supergodt ud. Det ville være helt specielt at have den på væggen!

Zep sagde ...

Velbekomme da. Prøver lige...

Zep sagde ...

Jep ingen snørkleord længere Iben.

Hjerteligst

Sussi / Sussinghurst sagde ...

så fint med mos og gæslinger - DET er da forår - smukt, Ibi!