tirsdag den 27. marts 2012

Stedmoder, Ranunkler og masser af små grene....












6 kommentarer:

The Magical Christmas Wreath Company sagde ...

Beautiful, beautiful, beautiful!

Shabby soul sagde ...

Absolutely sweet and beautiful! I love the way you work with flowers! They appear even more beautiful they still are in nauture!
Can I take some your picture to put in my blog?
Have a nice day
Silvia

letrecivette sagde ...

Magic!
Monica

Sussi / Sussinghurst sagde ...

:-) :-) jeg havde håbet at jeg ikke skulle se flere "små grene" i dag - jeg er ved at totalt nedklippe en 30 år gammel kvædebusk - er du gal hvor er der mange grene... og med torne på. Jeg har taget en masse af de pæneste grene og sat i vand, måske vil de belønne mig med dejlige orange-røde blomster.

Staudefeen sagde ...

Jeg klikker sjældent på billederne rundt omkring på diverse blogs, men jeg klikker næsten ALTID på dine, da jeg nyder dine smukke billeder. Meget inspirerende og lige til Isabellas :-)

Kh. Marlene

marie sagde ...

So beautiful!!