fredag den 30. marts 2012

Jeg har pustet gris op.......!!!!!!!!!!!!!


........ øøøøhhh ja, det leder tankerne hen på ´The Julekallender´:)
men det gør det skam ikke mindre rigtig :) :) :)

Grisen ´Karen´er nemli´ bygget op omkring en´stor bold... som er pustet op :)








Jeg tilbød ellers en kop kaffe og påskeæg, som en ...påskehare var forbi med for leden :) ..men grisen ´Karen´ havde travlt med at komme videre, da hun skulle videre til en´ indvielse af en ny grisestald......og det er en sand historie :) :) :)


Ja, så nu kan jeg sætte  ´grisefabrikant´ på mit visitkort :) :) :)

7 kommentarer:

Fru Friis sagde ...

Hvis det er den første gris du har pustet op, så er det dælme godt pustet!!! Den er bare rigtig SØD!!

(Og hvad var det nu grisehandleren hed i Matador...?)

Madam Bæk sagde ...

En oppustet gris - hi hi hi. Hun er sgu fin hende Karen :-D

Anna Vattenkanna sagde ...

Men en sån personlighet! Härlig är hon och så vacker knorr på svansen dessutom.

Kram

Sussi / Sussinghurst sagde ...

ja, jeg troede jo at det "at puste grise op" var noget ganske andet. Godt hun ikke er altædende, man skal ikke kaste chokolade for svin, hø hø - de er nok beregnet til at du selv skal spise dem :)
Dejlig gris iøvrigt, hun har et lidt forbavset men meget intelligent udtryk i øjnene - eller rettere, den måde øjnene sidder på.

Loppe sagde ...

Fin gris Iben

Overvej at udvide besætningen op mod jul...
uden at blive forpustet...

Ville elske en Ibenproduceret julegris !!

Knus & grynt

Lisbeth sagde ...

Hvor er den sød, jeg håber den vakte lykke til indvielsen;)

Soportales 8 sagde ...

Det er fantastisk!