mandag den 6. februar 2012

Vinterfugl.....










7 kommentarer:

Lisbeth sagde ...

Kære Iben, hvor er den sød den lille og sikke nogle fantastisk halefjer den har - du er altså så super kreativ:)

TANTE GRØN sagde ...

Kære Iben.

Nååååååååååååh, hvor er den sød og poetisk:o) Der går ikke en dag uden jeg nyder at kigge på mine Ibenfugle:o) Ìbenfugle er en helt speciel køn og sød fugleart:o) Den dejligste art i hele verden

Vinterknus med varme

Marina sagde ...

Poetisk og en lille smule uhyggelig. Som om den på en og samme gang er levende og kunst.

Birgitte sagde ...

Du godeste, sikke et arbejde, det må have været at lave den. Den passer perfekt dér i sneen, hvor den står så fint!

Fru Friis sagde ...

Kære Tante Grøn (undskyld Iben!!)
Jeg formoder at Iben-fugle på absolut ingen måde er i slægtskab med Røv-fuglen??? Blot en tanke der strejfede mig.... ;o)))

Anonym sagde ...

Hej Iben! Hvor er den bare sød. Kikker snart ind til dig og den lille fugl. Knus Marianne :0))

Margrethe sagde ...

Hej Iben.

Næste gang jeg kommer til fyn, skal jeg lige en tur omkring dig.
Bedårende dejlig pipfugl.