lørdag den 4. februar 2012

Inde og ude......







Voksblomster



Lange Franske tulipaner



7 kommentarer:

Nette sagde ...

Ååååhh Iben, sikke nogle dejlige billeder! Jeg er også meget begejstret for din ny header :0)

Merete sagde ...

skønne ranunkler... elsker dem ♥
God weekend

Sussi.Sussinghurst sagde ...

Skægt med de der lange franske tulipaner, jeg hørte først om dem sidste år - er de virkelig franske? Jeg kan se at du har forsynet dig med skønne ranunkler :-)

TANTE GRØN sagde ...

Kære Iben.

Tusind tak for alle de dejlige billeder. Lige hvad man trænger til på en isnende kold vinterlørdag.
Helt vidunderligt at se franske anemoner, franske tulipaner og ranunkler mens sneen daler ned udenfor.

Og fuglene har også været ude at lave små kunstværker i naturen, kan jeg se.

Hav en dejlig lørdag aften.


Stort knus

Loppe sagde ...

Ranunkler.... ååååh....

Smukt som sltid hos dig søde Iben..

Er du i butikken på onsdag ???

Knus
fra
Loppe

Iben sagde ...

:) Sussi, det er et rigtig godt spørgsmål :) jeg formoder at det har historisk noget med Frankrig at gøre :) jeg prøvede enda at søge det på nettet, men uden resultat.Men skønne er de, og de står faktisk temmelig længe og er meget elegante.

Jeg er her på Onsdag...er man så heldig med et besøg ?? :) :) :)

Loppe sagde ...

Ja jeg kigger ind onsdag eftermiddag... uuuh glæder mig !!

Knus