fredag den 17. februar 2012

Små porcelænsblomster i Frk. Iberis











12 kommentarer:

Zep sagde ...

Du former noget så yndigt årstiden!

Hjerteligst

Birgitte sagde ...

De var da utroligt søde!

liljer og konvaller sagde ...

Meget, meget søde, små dekorationer!

Nette sagde ...

Hej Iben

Ved ikke om det er min internet forbindelse, som pludselig gør knuder, eller om det er din blog, der halter, men jeg kan ikke se billederne :-(

Nette sagde ...

Jaaaaaaa, nu kan jeg se billeder. Hvor Er de små porcelænsblomster søde. Som du dog kan :0)

Loppe sagde ...

Nøøøøøøøøj... hvor ER de nuttede...

Uhm.... God weekend Iben
Knus !

Sussi / Sussinghurst sagde ...

Næhhh, hvor er det smart at sætte blomster i de små klokke-tutter. hvaaaaad, har du allerede det nye nr. af Jeanne d'Arch i butikken, jeg troede først at de kunne købes på fredag.... jeg må vist forbi min blad-pusher. God fastelavns søndag, har du fået masken på?

Iben sagde ...

:) Sussi, jeg har klippet og klippet i dag, så jeg har fået vabler.... men ingen fastelavnsmaske :) :) :)

TANTE GRØN sagde ...

Kære Iben,

jeg har lige været på virtuel osetur i min yndlingsbutik, sammen med Kreakrampen:o) Uha, jeg fik 1.grads Frk Iberis-abstinenser af at se alle de dejlige ting og sager. Jeg MÅ snart til Middelfart igen:o)

Porcelæns-klokkeblomsten er velnok yndig. Det ville ikke være spor dumt, at hænge en håndfuld eller to af dem på en kæmpestor buket, rustikke grene placeret i en gulvvase.

Hvornår "må" man begynde at lege med æg i Frk Iberis? Snart håber jeg........<3 <3 <3.

Stort knus og hav en hyggelig aften

Lisbeth sagde ...

HVor er de yndige, Iben - helt vildt. Gid jeg kunne smutte forbi hos dig, du aner ikke hvor meget jeg hekser rundt for at finde anstændige forårsblomster - alle steder har løgene fået en forfrysning i toppen, det er skandaløst!
Tror du mon du kan ændre dine indstillinger så man ikke skal bevise at man er en robot? Mine øjne kan ikke tyde det ene ord og jeg ER virkelig ikke en robot!

Iben sagde ...

Kære Tante :) jeg har lige udstyrret mig med en´go´ portion vagtelæg, så NU er jeg igang :) :)

Åhh Lisbeth, jeg var ikke klar over at det var så kryptisk, og endnu værrer, så ved jeg ikke hvordan man laver om på det :(

Lisbeth sagde ...

Hej Iben
Irishaven har lavet en ny Blog med hjælp prøv at kikke her:
http://bloghjlp.blogspot.com/