søndag den 29. august 2010




6 kommentarer:

Lisbeth sagde ...

Sikke en dejlig stemning:) Er det foran din butik?

Iben Riis sagde ...

Hej Lisbeth. Tak for din hilsen og ja, det er foran butikken :)

Sussi / Sussinghurst sagde ...

Så fint du har det dér, hvad er den høje lyserøde plante du har bag kurvestolen?

johnjustesen sagde ...

Hej Iben!

Tror mit næste forlængede weekendophold skal være til Fyn:o) I nærheden af Middelfart......:o)Jeg kan vist ligeså godt søge gældssanering med det samme, for jeg ved, at jeg bliver fristet over evne i "Frk Iberis":o)

TANTE GRØN

Iben Riis sagde ...

Hej Sussi, det er en´hydrangea`Pinky Winky´, du kan se et mere tydligt billede af den under blogopslaget fra i Mandags´flere sager til haven´ jeg er også helt tosset med den, den er meget yndig :)
TANTE GRØN.. du skal være noget så velkommen, giv et ring i forvejen, så vil der være kaffe på kanden :)

Hannes dagbok sagde ...

Så nydelig Iben!!! Jeg skal besøke butikken din en gang!

Håper du har hatt en fin helg!

Klem, Hanne