lørdag den 28. august 2010

2 helt forskellige brudebuketter

Der er så mange muligheder inden for bryllupsbinderi, ja jeg kan godt forstå at bruden kan have svært ved at vælge, eller dvs. med mindre at gommen bestemmer :)

Den første brudebuket ønskede gommen, at den skulle være "haveagtig", udgangspunkt i den lille lyslillaé sommerasters og brombær, resten var op til mig.








Den anden brudebuket bestod udelukkende af Callaér, super flot, når man har en helt enkel brudekjole på.




I morgen kommer der billeder af lidt forskellige stauder/ buske, som vi har fået i forretningen... der er bla. en´ af mine favoritter... :)

1 kommentar:

johnjustesen sagde ...

Hej Iben:o)

SUK...jeg gamle romantiker sluger det råt:o) Jeg ELSKER ELSKER ELSKER brudebuketter:o) Håber du lægger flere af dine brudebinderier på bloggen i fremtiden, da jeg nyder at se dine kreationer.
Ja, to vidt forskellige buktter men hver især meget meget smukke. Skulle jeg vælge, blev det imidlertid havebrudebuketten. Jeg elsker havebuketter bundet af en prof. De er så uhøjtidelige, romantiske og "blide"
Har et helt andet udtryk end de mere hårdtpumpede gartneri-blomster.
Iben, du måtte meget gerne have bundet min brudebuket....suk:o)

Mange imponerede hilsner,
TANTE GRØN