fredag den 22. juli 2016

Flormaker ..... åbent værksted Torsdage fra Torsdag d. 11. August


  tog jeg beslutningen om, at jeg starter på hobbybasis med at have åben i mit værksted om Torsdagen 13.00 til 18.00, og det starter jeg med
Torsdag d. 11. August

I mit værksted arbejder jeg med mange forskellige materialer og det bliver også et af  håndlavede ting, vintagedecor og blomster.

Jeg kalder det ´Flormaker´ og det er på min bopæl, som ligger i udkanten af Brenderup ved Kærsgård Gods.
Det er Torsdage at jeg har åben eller efter aftale, der kan jo pludselig opstå noget, influenza ell. lign. :) men så skriver jeg det på Facebooksiden.
Jeg har oprettet en ny Facebookside der kun omhandler Flormaker, håber I har lyst til at kigge forbi, der kommer løbende billeder af forberedelserne til Torsdag d. 11. August.








2 kommentarer:

Sussi.Sussinghurst sagde ...

øj, hvor er det spændende, jeg kommer helt sikkert på besøg... engang, når jeg får mulighed for det. Held og Lykke søde Iben. Knus

Iben sagde ...

Sussi det ville være vildt hyggeligt, det er godt nok også et stykke tid siden vi sidst har set hinanden 😄😄😄 og tusind tak 😊😊