torsdag den 21. juli 2016

Blomsterstyling og åbent værksted .......


Særarrangement Blomsterstyling
i sæsonens blomster
Headpiece eller halssmykke.

Har du lyst til at blive blomsterstylet ?

Eller du og en veninde, søster eller datter ?
( jeg blomsterstyler altså også mænd .. ;)

Jeg ligger makeup, blomsterstyler og fotograferer.
Ved disse særarrangementer tager det ca 1 time pr person.
Det er Lørdag d. 6 August eller Lørdag d. 20 August.
Ved tilmeldning aftale vi nærmere vedr. ønsker, til hvad det skal være, stil, farver m.m

Pris 550 kr

Jeg udvælger 15 af de bedste billeder og mailer til dig.

Arrangementet foregår ved mig og det er i udkanten af Brenderup, som ligge tæt på Middelfart

Jeg elsker tanken om at før i tiden, var det meget mere udbredt at pynte sig med blomster i håret :)
Prøv og gå ind på pinterest og skriv ´Ladies from 1800 flowers in their hair´
Fantasien var stor til udformningen af et headpiece eller bla. også kombinationen med hatte og blomster.





Ingen kommentarer: