onsdag den 12. august 2015

Skønne sensommer farver fra Staudefeen´s have.........

 
Jeg har haft den skønne oplevelse, at klippe lidt fra Staudefeen´s have.
Selv at der er mange der udmærket godt ved hvem Staudefeenén er, så vil jeg alligevel lige fortælle at Staudefeen er en plante skole med forskellige lækre stauder som sælges fra deres webbutik.
De har også udvalgte datoer ( se mere på deres hjemmeside ), hvor de har åben på planteskolen, men ellers er det efter aftale.


 
Altså her skal jeg præsentere jer for Judith ..
 
den kat er skabt til at være foran en linse ;) ;)
Jeg kunne få lige det udtryk jeg ville ha´;)
Billeder følger ..... ;)



 
´Jeg er cool´    udtrykket ;)


 
´Hvad så der´ udtrykket ;)


 
´Løve på klippe ´udtrykket



 
Det afslappede look ;)



 
Billedet til portfolio, når man skal til carsting.



 
Der skal også være plads til det sjove ;)



 


2 kommentarer:

Fru Friis sagde ...

Nååårrrhhh.... hvor skønne billeder af Judith, men du har nu også en helt særlig evne til at fotograferer dyr. Malenes have er selvfølgelig også skøn, men jeg blev nødt til at køre en ekstra billedtur, første gang så jeg kun katten... ;o)

Iben sagde ...

:) ja, både katten og haven er dejlig ;) tak for din hilsen :) :)