lørdag den 8. august 2015

Det bedste jeg ved ....

 
I kan måske genkende hende fra tidligere .. min søster :)
 
Altid klar til at træde til som model :)
 
1. gang hun gjorde noget lign. var da jeg var skulle til at gå op til mit fagprøve som Blomsterdekoratør.
Jeg kan ikke lige finde billedet af det, men der var hun bare klar til hvad jeg end kastede hende ud i ... og det var bla. en STOR lyserød kjole, som vi havde været ude og leje.
 
Det skal altså siges at hun så ret sød ud i den :) :)
 
 
Så søs ... du er bare DEJLIG :)
 
















 
Der skal også være tid til at tage telefonen ;)



3 kommentarer:

Bruuns Have sagde ...

Endnu en skøn billedkavalkade, så tilmed af din smukke søster :-). Tror jeg skal så nogle frø i min tøsegruppe, der er vi 6, det kunne være vildt hyggeligt og sjovt :-), kh Margit

Iben sagde ...

Margit, det kunne blive en super spændende og anderledes dag :) :) :)

Pernille Clement Hagstrup sagde ...

Nøøøøj en meget meget smuk søster du har Iben:) smukke billeder må jeg sige. Både af smukke blomster og smuk søs😉👍🏻