torsdag den 2. april 2015

En super lækker havebog ...

 
Jeg har været i gang med at kigge i den nye bog fra Eva Sandner Gravesen ( som også har bloggen Evigglade ) og hvor har jeg hygget mig med den. Den er fuld af billeder af spændende haver, hvor man virkelig fornemmer passionerede haveejere, der forstår at sammensætte blomster, farver osv. 
Det skal siges, at jeg til tider nemt kan komme til at kede mig med visse bøger, men ved denne her, bliver jeg inspireret og syntes at billederne fanger stemninger, der får mig til at drømme væk ... ;)







2 kommentarer:

TANTE GRØN sagde ...

Kære Iben.

Jeg er også fuld af begejstring over Evas bog. Den drager. Den pirrer.Den fascinerer. Og den stimulerer. Eva er eminent til at fange stemninger, og hendes billeder har en ganske særlig drømmende intensitet over sig.

Sikke da en masse tulipaner, der er på den midterside i bogen, du har slået op på. Gad vide om de havefolk, der ejer denne have, har fået total kuk i kysen?:o)

Påskeknus fra et solbeskinnet Mors

Min Grønne Verden sagde ...

Kære Iben
Det lyder da som om jeg skal se at få fat i den bog, det er da i hvert fald en super anmeldelse du og Tante Grøn har givet den :0)
Påskehilsen
Anita