torsdag den 24. juli 2014

Staudefeen ... der er den skønneste have ...


Jeg spurgte Marlene fra Staudefeen om jeg ikke nok måtte komme og fotograferer deres skønne have, jeg elsker deres stil.
I mine øjne en´meget poetisk have...
Så mig afsted en tidlig morgenstund, mens mosekonen stadig bryggede :)
Hvilke skønne morgener vi har :)


Der er mange der ved hvad/ hvem Staudefeen er, men for god ordens skyld så kan jeg fortælle at Marlene og Peter har en planteskole, hvor de sælger bla via deres netbutik og til forskellige arrangementer.

De har bla. åbent weekenden d. 30/ 31 August

se mere på deres hjemmeside : www.staudefeen.dk
eller på bloggen


Super lækkert, den måde at der er lavet et lavt hegn, med æbletrær, kombineret med den fine farve som hegnet har fået.






Prøv lige og se det drivhus der .....åhhhhhh :)



13 kommentarer:

Birgitte sagde ...

Det ser vel nok rigtig godt ud og det lyder rigtig spændende. Tak for kigget!

Sussi.Sussinghurst sagde ...

Hvor er det nogen dejlige billeder du har taget.... jeg er "vild" med de blå stolper - jeg har et enkelt blåt stativ, i næsten samme farve - det tiltrækker ens blik midt i alt det grønne...... på den gode måde

Gro sagde ...

Hej Iben
Smukke billeder af en rigtig dejlig have. Det var vel nok en god ide du fik der!
K.gro

Sussi.Sussinghurst sagde ...

Er du igang med en karriere som stylist og fotograf..... måske kan vi komme til at se dine værker i forskellige magasiner osv?

Staudefeen sagde ...

Så er jeg hjemme fra ferie :-)

Sikke super smukke billeder du fik taget - wauv..... og tak fordi du vandede i drivhuset.

Vi ses.

Kh. Marlene

Staudefeen sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Pernille Clement Hagstrup sagde ...

Hej Iben:)
Meget smukke billeder fra en skøøøøn have, super ide du fik der, til stor glæde for alle os der elsker blomster og smukke ting og sager:)
Tak for synet:)
Og ha en dejlig dag i sommervarmen.... Fantastisk sommer!
Mange kærlige hilsner fra Pernille:)

Iben sagde ...

Det var simpelthen en sand fornøjelse at gå rundt og tage billeder i denne skønne have.. det hele råbte ´ta´billede af mig.. nej mig.... SKØNT :)
Tusind tak Marlene, jeg nød et SÅ meget :)
Du er bare sød Sussi :)
Go´sommer til Jer :) og tak...

Staudefeen sagde ...

Du kan bare komme en anden gang - du bor jo "lige om hjørnet" :-)

Kh. Marlene

Iben sagde ...

Jubiii Marlene :) Det vil jeg RIGTIG gerne ;)

Lisbeth sagde ...

Kære Iben
Det er nogle dejlige collager du har lavet. Her fanger du en meget skøn stemning hos Marlene og Peter som vi ikke ser så ofte på deres blog.
Der er sket virkelig meget siden jeg så planteskolen for nogle år siden - det er smukt med hegnet og træerne som du beskriver og det formklippede træer er vidst også nye?
Tak for turen.
Knus

Staudefeen sagde ...

Hegnet omkring køkkenhaven har vi haft i flere år. De 3 meter høje espalier frugttræer har vi fået plantet i år :-)

Dini Andiani sagde ...

obat penghilang bekas luka
pembesar penis
obat pembesar penis