lørdag den 10. maj 2014

Glas, Klematis ......... forår :)













 
Glas i et glas, stillet på et spejlfad, men har startet med at komme vand i et fad, hvor jeg har lagt Klematis én ned i, hvor jeg derefter har sat glasbovlen nedover og når der er vand i glasbovlen så holder den Klematis´en på plads. Bagefter er mellemrummet mellem glassene fyldt ud med blomster ....




 
Et af mine næste projekter er denne lysekrone ( som jeg fandt yderst billigt i en genbrugforretning )  som lige skal Ibengøres lidt ;) lidt af et projekt, men jeg glæder mig til det :) :)




 
 
 
Go weekend :)

5 kommentarer:

Sussi.Sussinghurst sagde ...

Vild med udtrykket Ibengøres - hvor er det rigtigt - ting ser meget anderledes (og bedre) ud når de er blevet Ibengjort. Knus

Bettinna - Blomsterbloggen sagde ...

Hvor er det et smukt arrangement! Jeg kan rigtig godt lide at der er lidt kluddermor over det - på den smukke måde.

Susanne Møller sagde ...

Flot arrangement... smuk, når det ikke er så "pænt" .. !!!

Spændende projekt med lysekronen.
Jeg har lige malet en noget lignende . Kommer på bloggen en af dagen...

Nyder du din fridag- på mors dag...?
(har selv haft butik... )
God søndag

Susanne Møller sagde ...

Flot arrangement... smuk, når det ikke er så "pænt" .. !!!

Spændende projekt med lysekronen.
Jeg har lige malet en noget lignende . Kommer på bloggen en af dagen...

Nyder du din fridag- på mors dag...?
(har selv haft butik... )
God søndag

Pernille Clement Hagstrup sagde ...

Hej Iben
Jubiiiiii nye spændende ideer fra dig:) elsker det!!!!
Hvor er den bare super smuk dekorationen med alt godt fra haven:) bruger også ofte clematis både i dekorationer og buketter... Så fin og tilpas tilfældig at bruge, så det blir ekstra feminint...
Takker for denne super smukke inspiration, den må jeg ha lavet:)
Håber din weekend med ophørsudsalg gik godt og at du fik solgt rigtig meget :)
Ja du må ha nydt denne weekend med afslapning, jeg er selv i blomsterforretning og har arbejdet hele weekenden pga mors dag...
Så nu er sofaen også sprunget på ryggen af mig for idag:)
Rigtig og aften til dig :)
Mange kærlige hilsner fra Pernille:)