tirsdag den 27. maj 2014

Hvis jeg kunne ......

 
så ville jeg tage ud og købe skønne malerier ...
 
meeen sådan er virkeligheden jo ikke :) :) :)
 
Derfor har jeg bestilt nogle plakater fra ´AllPosters.dk´
 
De har et voldsomt stort udvalg i alle former for plakater
 
Rammerne er fra ´Ikea´

 
Husk ! hvis du ikke ved hvad du skal bruge Lørdagen til, så er der kræmmermarked under den nye Lillebæltsbro og jeg holder et loppemarked / flyttesalg
Der vil være rigtig mange 5 kr ting og mange andre gode sager til få penge :)
 
9.00 - 15.00
 
 


10 kommentarer:

Lisbeth sagde ...

Det er et skønt billede du har lavet - når nu pengene ikke er til stor kunst, så er det slet ikke et dårligt bytte.
Jeg bor jo desværre stadigvæk for langt fra Lillebæltsbroen - øv, men jeg håber at du får soggt en del.
Knus.

Susanne Møller sagde ...

øv øv ... Jeg bor så langt fra lillebæltsbroen - elsker loppemarkeder

merrymad Thomsen sagde ...

Elisabeth er da også en smuk kvind :)

held og lykke med salget :)
KH
marianne

merrymad Thomsen sagde ...

Elisabeth er da også en smuk kvind :)

held og lykke med salget :)
KH
marianne

Tina Pedersen sagde ...

Kan godt forstå, at du har valgt det smukke billede af prinsesse Sissi.
Ærgerligt man ikke lige kan komme forbi dit udsalg. God weekend!

Tina Pedersen sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Landbohaven sagde ...

Fint billede.
Håber du har haft en god salgsdag ved Lillebæltsbroen.
Tak for kigget.
Ha´ en rigtig god weekend.

Pernille Clement Hagstrup sagde ...

Nøøøøjjjj hvor jeg da savner nye spændende billeder på din blog:) håber du snart får tid tilovers, det er jo det store problem med din blog...... Man blir jo helt afhængig af den!!!!! Ha ha...
Rigtig go aften:)
Kram til dig:)

Iben sagde ...

Tusind tak Pernille, jeg glæder mig også vanvittig til at blogge igen, men pga flytning og operation i hånden gør, at det lige må vente lidt :) men jeg sysler oppe i hovedet med en masse jeg gerne vil lave :) Du skal vide at jeg sætter super meget pris på din kommentarer - tak : ):) :)

Gårdejerinden sagde ...

Smukt billede i smukke omgivelser´:0)