fredag den 11. april 2014

Jeg har været SÅ glad for det .....

 
... men nu har jeg besluttet mig for at lukke
Frk. Iberis
 
Jeg vil fortsætte med bloggen, men det bliver på Hobbyplan.
 
Jeg kommer til at savne kunder og venner der er kommet i forretningen, jeg sætter stor pris på dem der har været med siden jeg startede for 12 år siden :)
 
Den sidste dag jeg binder buketter bliver Onsdag d. 30 April
 
og den 1. weekend i Maj
dvs. d. 3 og 4 Maj
 
afholder jeg jeg et stort Loppemarked/ ophørsudsalg..
 
Der vil være mange sjove sager, da jeg aldrig har holdt udsalg, så der dukker noget op fra gemmerne.
 
I forretningen vil der være 1/2 pris og ude foran butikken vil der være boder med 5,-  10,-  20,- 30,- 40,-   og 50,-



16 kommentarer:

TANTE GRØN sagde ...

Kære, søde Iben.

Hvor vil din overdejlige og helt unikke butik blive savnet, kæreste Iben. But everything happens for a reason. Og hvis det er nu, du trænger til at skifte spor i livet, så er det sådan det må være.
For mig vil din Alladins Hule af en butik, og dine kreationer altid blive husket som noget af det ypperste.

Jeg ved dog også, hvor hårdt et slæb det er, og hvor ufatteligt meget du har knoklet. Alt har sin pris og nogen gange er prisen for dyr.

Jeg er lykkelig for at høre, at du vil fortsætte med din uundværlige blog. Så skal jeg ikke undvære synet af dine pragtfulde buketter og dekorationer, som jeg elsker så højt. For jeg gætter på, at du har så meget nektar i årene, at du også på hobbyplan vil fortsætte med at lege med blomster.

Uanset hvad, så ønsker jeg dig og din søde blomsterudbringer ALT ALT det bedste. I guder, hvor I fortjener det.

Kæmpestort knus og rigtig mange kærlige hilsner og varmer tanker fra Molly, Emma, John og mig

Sussi.Sussinghurst sagde ...

Det har været en dejlig oplevelse at møde dig og besøge din butik - jeg kommer i sagens natur sjældent forbi Middelfart, men når det sker - så vil jeg sende dig en kærlig tanke (som jeg altid gør) Held og lykke med det, som du nu vil kaste dig over. KNUS KNUS

Bruuns Have sagde ...

Kære Iben, hvor vil jeg savne dit magiske univers og eventyrelige dekorationer og buketter. Det du laver har sjæl og liv over sig, men ved også at mange af de dygtige blomsterdekoratører har det svært mod alt der mainstream der ryger over disken i mere kommercielle butikker, ærgerligt. Nu ved jeg jo ikke hvorfor du stopper, det behøver du heller ikke at fortælle, men jeg håber alt muligt god vind fremover og håber at du finder noget du vil trives i. Med mange venlige og kærlige hilsner fra en af dine beundre, Margit

I HAVEN HOS ♥ EVIGGLADE sagde ...

Kære Iben
Jeg har ikke set din butik Irl, men er ikker på at det er et stort tab for dine kunder. Men så må vi andre nyde dig her på bloggen. Jeg glemmer aldrig den buket jeg fik fra din butik med dn lille porcelænsommerfugl. Du har et ganske særligt indfølt talent for blomster.
Held og lykke med de nye du vælger til. Desværre er man nogle gang nødt til a vælg fra, selv når det er noget man elsker.
Jeg håber det ALLERBEDSTE for dig
Og sender dig også et lille klem
Kh Eva

Lone sagde ...

Held og lykke søde Iben med din "nye fremtid", du har sikkert hørt det 1000 vis af gange, men din blomster-stil er altså helt unik. Pas på dig.
Knus Lone

Merete sagde ...

hvor ærgerligt .. både at du lukker og at du bor så langt væk ;0)
Held og lykke fremover ...

Zep sagde ...

Gid jeg kunne kigge forbi og hilse på og opleve IRL for første og sidste gang...

Hjerteligst

Gro sagde ...

Kære Iben

Det er da lidt trist syntes jeg for det er nogle af de mest eventyrlige ting du laver. Men som Tante Grøn siger så er der en grund til at ting sker.
Held og lykke i fremtiden
Knus Gro

Helle Stougård sagde ...

Det er jeg ked af at høre. Jeg har købt utallige buketter og dekorationer i din butik, og du lavede blomsterdekorationer til mine børns konfirmationer i 2003 og 2005. Men helbredet er det dyrebareste vi har - jeg synes det er en god beslutning du har truffet.

Pernille Clement Hagstrup sagde ...

Hej søde Iben:)
Pyha!!!! Var igår lige inde på din blog for at tjekke om der sku være kommet nye piblerier fra dig... Måtte tá en dyb indånding, da jeg læste at du har taget beslutning om at lukke din skønne forretning:( det gør mig meget ondt at høre, men håber at du trods alt er afklaret omkring din beslutning, og får mere tid til familien og dig selv, og vil blive glad i din nye tilværelse, nok med mindre stress og jag, for hvor må det være hårdt at være selvstændig i blomsterbranchen,!!!!!
Du ska vide at det har været en gave for mig at følge dig og dine skønne kreationer på din blog, du er helt unik, og til stor glæde og inspiration for alle os blomster elskere:)
Og er så glad for at du vil fortsætte med bloggen, for den ville være alt for hård for mig at undvære ska du vide!!!!!er jo nærmest blevet afhængig af dig og din skønne blog.....
Ønsker dig al mulig held og lykke i fremtiden, håber du finder på noget der gør dig glad og gir dig masser af overskud, du har fortjent alt det bedste...
Pas på dig:)
Mange kærlige hilsner og positive tanker fra Pernille

Staudefeen sagde ...

Som jeg skrev til dig på Facebook, er jeg nærmest grædefærdig over, at du lukker, for hvor skal jeg nu få ordentlige og smukke buketter? Så skal jeg helt ind til Odense, for der findes ingen i miles omkreds af, hvor jeg bor.

Kan desværre ikke komme til dit loppemarked, da jeg skal til plantemarked både lørdag og søndag.

Kh. Marlene

Tulle sagde ...

Kære Iben
Puha en beslutning at tage - men hvis den føles rigtig i maven, skal det være sådan. Jeg kender heller ikke dine personlige argumenter for at stoppe - og det kommer os heller ikke ved- men jeg ved, hvad det kræver at drive butik på den måde. Jeg er glad for at have oplevet butikken i virkeligheden, og vil nyde at følge med på bloggen, du finder sikkert på en masse blomsterier alligevel. Nogle gange står jeg i min egen butik og laver sådan lige et par søde småsager, og tager mig selv i at tænke " det er næsten helt Iberisk " - du har været en god inspiration.
Held og lykke fremover ;-)
Knus

Lisbeth sagde ...

Kære Iben
Du skrev på Facebook at det har været en tung beslutning at tage og det er jeg ked af at høre. Jeg er sikker på at du ikke stopper med al kreativiteten og at nye muligheder og veje åbner sig på den bedste vis for dig.
Du er din helt egen og skaber de smukkeste ting. Du har rørt mig med dine små fugle, dekorationer af smukkeste slags og vidunderlige buketter som f.eks. den i din header nu. Du inspirerer mig og jeg glæder mig over at du vil forsætte bloggen på hobbybasis og synes at det er dejligt at vi forsat får lov at se dine to ballademagere:)
Jeg ønsker dig held og lykke med det nye du skal igang med.
Stort knus fra Lisbeth

Iben sagde ...

Tusind tusind tak for Jeres super søde og dejlige kommentarer ... betyder rigtig meget for mig :) TAK :)

Tina Pedersen sagde ...

Kære Iben Hvor er det trist at høre, jeg har været så glad for at følge din blog med de skønneste ting du har fremtryllet. Jeg er ked af, at jeg ikke selv grundet afstanden har kunne besøge dit magiske univers. Dejligt du fortsætter med bloggen. Held og lykke med loppemarkedet.

Taghaven sagde ...

Det er det man får ud af at være en sløj blogger. Dir udsalg kunne have lokket mig til dejlige Middelfart - som butikken også skulle have gjort, men jeg turde jo ikke af angst for at ruinere mig selv!