fredag den 18. april 2014

Er igang med at gøre klar til .......






 
det helt store loppemarked / ophørsudsalg, det er de sjoveste sager som dukker op af gemmerne.
Bla. disse små sommersko som jeg havde i forretningen for mange maaange år siden, sådan et par er i 20 kr kassen ..
behøves ikke til at gå i, men klippe i dem og finde nye anvendelsesmuligheder :)
Sådan har jeg med alle de sager jeg finder frem, det er med at se muligheder ...
Og der bliver MASSER af kasser med Maaange muligheder.
I disse dage er jeg igang med at fordele det ud i kasser, så bla. 1 kasse, hvor der er sager i der koster 1 5ér ...
 håber at der kommer nogen i weekenden d. 3/ 4 Maj der også kan se det og få glæde af det :) 


5 kommentarer:

Lisbeth sagde ...

Kære Iben
Det ville jeg bare så gerne, men men, men det er jo over broen......
Jeg håber at der kommer MANGE:o)
Knus

Dorthe sagde ...

Hvor ville jeg ønske jeg boede tættere på :)

Pernille Clement Hagstrup sagde ...

Hej Iben :)
Årh ja jeg ville også så gerne ned og nå at opleve din butik inden det er for sent:( rigtig øv, jeg ikk ka komme D. 3 eller 4. Maj.... Jeg ska ha konfirmation D. 4. Maj, så der er nok at se til.... Men pyha hvor jeg da fortryder at jeg aldrig har været omkring din fantastiske butik!!!!!
Man ska aldrig udskyde noget man gerne vil opleve!!!!
Ville så gerne, men når det ikk!!!
Håber der kommer rigtig mange og handler og siger pænt farvel til dig:)
Ha en fortsat dejlig påske:)
Mange kærlige hilsner fra Pernille:)

Pernille Clement Hagstrup sagde ...

Hej søde Iben :)
Håber der kommer rigtig mange til dit ophørsudsalg i weekenden... Det må være en hård weekend for dig at komme igennem.... Ville ønske jeg ku ha været der også...
Ønsker alt det bedste for dig...
Stort knus fra Pernille:)

Iben sagde ...

Tak skal I ha´ :)

Armene er også ved at være godt trætte :) der er meget der er fundet frem, så jeg håber på en sjov weekend med godt humør.
Jeg er helt afklaret med det, men det er da underligt på mange forskellige måder ...
Jeg kommer til at savne dem der har deres gang i forretningen ....
Knus herfra :)