Frk. Iberis

Frk. Iberis

mandag den 26. august 2013

En skøn dag i en skøn have :)

 
..... og jeg jeg tog mange flere billeder af haven osv, men ..bip bip biiiiipppp ... :) da jeg kom hjem igår opdagede jeg, da jeg skulle til at overfører billeder fra kameraet, at der stod at der var fejl på kortet og dvs at kammeraet kun overførte ca 5 billeder og mange inden og efter var blanke !!!
Så imorgen går turen til fotoforretningen og se om de kan .. rede mig :)


 
Bundet af blomster fra TANTE GRØN`S have


11 kommentarer:

Lisbeth sagde ...

Selvfølgelig en super smuk buket, Iben:o) Det var dog ærgerligt med de billeder, jeg er sikker på at du lavede mange smukke buketter derop i Flade.
Knus

Frk. Anemone sagde ...

Hej Iben, dine buketter og dekorationer var bare så smukke :) Hvor er det ærgerligt med dine billeder, men nu har du da verdens bedste undskyldning for at komme igen en anden gang :)

Ulla

Fru Friis sagde ...

Uuhhh... der er ikke noget værrer end når teknikken svigter!! Håber du får reddet resterne, men de billeder du viser er ihvertfald skønne. :o)

Berit sagde ...

ÅÅ hoppas du får rätsida på det!!
Ha en underbar dag!!

hennebergs have sagde ...

Hej Frk. Iberis
Ja tusind tak for en dejlig dag, hos Tante Grøn det var vel nok et dejlig syn af haven.jeg var også meget imponeret over hvad du kunne få ud af havens blomster i dine dekorationer.
endnu en tak for synet
Hilsen Kim

TANTE GRØN sagde ...

Søde Iben,

ØV ...teknik altså:o)
Hvordan du også fik tid til at fotografere, er mig en gåde, for du var jo totalt omringet af beundrere hele søndagen:o)

Den smukkeste af alle de mange fantastiske buketter, du bandt, står nu henne på min elskede mors gravsted og jeg er sikker på, at hun sidder deroppe og smiler ved synet af den smukt smukt bundne havebuket. Tusind tusind tak Iben. Du er en ener<3

Et kæmpestort knus og et luftkys fra os alle heroppe i Klisterkanalen

TANTE GRØN sagde ...

PS:

Iben, dine bedårende fugle har skabt en hel ny form for ornitologer. Nemlig dem, som er besatte Iberis-fugle. Jeg så rigtig mange fotografere de smukke og unikke Iberisfugle igår til Åben Have. Tror godt, du kan lave rigeligt af dem:o)

Flere knus

Sussi.Sussinghurst sagde ...

Hyggeligt at møde dig - og øv, at dine billeder ikke blev til noget, jeg ville ellers gerne have haft set flere billeder fra den dejlige have. Mine billeder blev sådan lidt la la, hverken mobiltelefonen eller hende der bruger den, er i stand til leve op til Claus Dalby billed-standard.

Iben sagde ...

Tusind tak skal I ha´:) :)

Fik et nyt kort til kameraet .. og hvilken investering det var :) :) :) men det var ikke til at rede det gamle.
Kære TANTE, når du siger fugle, så var jeg bare så fantastisk vild med Jeres Duer... er du så færdig.. stod der og bandt buketter i Jeres dejlige have og stod der og kunne fornemme et sus .. og så kiggede jeg og og der kom en bølge at Duer. FANTASTISK eventyrligt :) :) :)

TANTE GRØN sagde ...

Kære Iben,

øvbøv....shit happens. Men så er der jo ingen undskylding for ikke snart at komme igen:o) Ingenting er så skidt at det ikke er godt for noget.

Ja, duernes hvide vingesus over haven er også noget jeg virkelig elsker. Vi har mange sjove, finurlige og sågar mystiske oplevelser med de bevingede væsener.

Godnat og sov rigtig godt, søde.

Knus og kram

Håber de har sat gang i nogle kreative fuglefantasier:o)

Tulle sagde ...

Iiiih Iben, jeg har slet ikke haft tid til at læse blogs, nøj hvor har jeg savnet dine skønne billeder. Det er så hyggeligt at være på besøg på din blog. Håber kameraet vil være med igen.
Knus