onsdag den 21. august 2013

På Søndag tager jeg nordpå .....



 
og pakker bilen med ting og sager
 
For der er åben have i TANTE GRØN`S HAVE
 
 
Jeg skal op lave dekorationer af havens skønne sager ...
 
og jeg glæder mig :) :) :)
 
Der vil være et par udstillere mere med og Claus Dalby kommer kl . 14.00 og fortæller om sensommerhaven og glæden ved stadig at have et bugnende blomsterflor så sent på sæsonen.
 
Haven er åben fra 10.00 til 17.00
 
Det er en helt unik have, der absolut er et besøg hver, det er tydeligt at mærke hvor meget kærlighed der er lagt i, at få haven til at fremstå som den gør.
 
.... har jeg sagt at jeg glæder mig :) :) :)


 
Her og der kommer der lidt sjove afskårne blomster, og det her er noget jeg aldrig har set, at vi har kunnet købe afskårne..
 
det er en Fredslilje  i knop :)










 
 

3 kommentarer:

TANTE GRØN sagde ...

Kære Iben.

Nååh, se lige den lille pipper der. Den er helt uimodståelig. Akkurat som de andre fugle, du plejer at lave.

Jeg glæder mig utroligt meget til at se dig trylle på søndag, Iben. Og det ved jeg, at der også er andre, der gør. Jeg er SÅ spændt på at se, hvad du har med til din salgsbod:o)

Dejlige inspirerende billeder, du viser:o)

På snarligt glædeligt gensyn, min søde pige. Godnat og sov godt nede på Fynsland.

Godnatknus

Diana`s sagde ...

hej iben , hvor er den skøn din lille fugl ..
jeg har heller ikke set afskårne fredsliljer før, altid dejligt med lidt nytænkning.
hvor er den lækker din sensommer buket..
kh Diana

Sussi.Sussinghurst sagde ...

Du er en fantastisk fugle-fremstiller :)