torsdag den 18. april 2013

Hygge :)








10 kommentarer:

Diana`s sagde ...

hej Iben ...
hvad kan jeg sige..smukt smukt smukt...og så en sød vuffi
go aften til dig kh Diana

CuginaK sagde ...

Hold nu op, som hun kan charme hende Emma. Og hold nu helt op hvor er det dog et fantastisk buket, virkeligt ærgerligt at der er S Å langt til vestfyn.....

Anonym sagde ...


Hej Iben! Hvor er den smuk den buket den må bestemt være til mig..hi hi. Og hvor er hun dejlig den lille Emma. Knus Marianne :0))

Lisbeth sagde ...

Ja det er hygge - sådan som hun kan putte sig:-)
Hold op for en smuk buket søde Iben, er der simpelthen syrener i?
Knus

Nette sagde ...

Rigtig lækker buket og ....... sukkersød Emma.

Tulle sagde ...

Ren hygge! Mums.

Garnløkken sagde ...

Hej Iben
Jeg fik for 14 dage siden en buket af min datter Henriette, den står endnu, vil jeg bare fortælle dig, den er/var utrolig smuk, og den har været med på et par feriedage i Bjerregård.
Men i morgen må den nok ud.
Venligst Lykke Thomsen

Pernille Hagstrup sagde ...

Hej Iben.... Wauw en meget smuk buket, utroligt hva du ka trylle frem med blomster... Er imponeret gang på gang...
Men....Tjekker hver dag... Savner nye smukke billeder af dine kreative blomster, håber snart på nyt fra dig:)blir jo afhængig af din blog!
Rigtig go aften....

Iben sagde ...

Der er simpelthen syrener i Lisbeth :) :) :)

Hej Lykke :) Det er super glad for at høre :)

Pernille, der har været SÅ meget drøn på, men super glad for din kommentar ;) Men jeg kan fortælle dig at på Onsdag kommer der billeder af, hvad jeg går og forbereder til Mor´s dag ... den står jo lige for døren :)

Mange hilsner

Pernille Hagstrup sagde ...

Hej Iben:)
Jubiiiiiii.... Det vil jeg glæde mig meget til... Og ja helt forståeligt at du har nok at se til i butikken, den skal jo klart passes før din blog:)

Ha en skøn solskinsdag med alle blomsterne...
Mange kærlige hilsner:)