onsdag den 10. april 2013

Hundeører !!!


Lang tid siden at I har set noget til Dina ...så her har I hende :)





Fik idag Pelargonier i Forretningen.


Jeg tror- at Emma selv tror, at hun har udviklet en .... stirrerteknik !!!


Og her er vi så kommet til ´Puppy ears´  :) :) :)


..... er det her, hun måske indser at det ikke virker !!! ;)



Det her billede tog jeg i Fredags .. hmm - jeg ved det godt ...:) :) :)

Det har været en travl tid og når Hr. Iberis kommer sådan med Kage og kaffe , ja - så får han en stjerne i MIN bog :) :) :)
... lige til orientering, så er det gammeldag brødtærte ... og englene synger ..... :)



Go´aften derude :)

5 kommentarer:

Diana`s sagde ...

hej iben hvor ser det dejligt ud , dejlige billeder af din kat (den ligner helt vild min "Lise" og sin hund.
Planten du nævner ligner for mig lammeører !! kender den slet ikke , er det til inde eller ude??

hvor lækkert med lidt kage, uhm , sådan en budbringer gad jeg godt kende..
ha det rigtig godt og god arbejdslyst
knus fra Diana

Pernille Hagstrup sagde ...

Hej Iben.....

Så dejligt med nyt fra dig, fantastiske billeder man kun ka blive glad af.....er helt vild med ranunklerne i mange fine farver...Wauw... En af mine absolut favoritblomster.... Så søde....

Ha en skøn dag, trods regn og slud, ihvertfald her i det nordjyske.....

Lisbeth sagde ...

Det var et dejligt gensyn med smukke Dina og dejlige Emma. Puppy Ears - den kender jeg ikke, men den ser rigtig sød ud. Hvad er det latinske navn?
Kagen, gammeldags brødtærte kender jeg heller ikke, men den ser altså DELICIOUS ud, det er klart at hr. Iberis skal have en ekstra stjerne;o)
Knus

Sussi.Sussinghurst sagde ...

Jeg siger mums både til det ene og det andet - kager, søde dyr og smukke blomster er nogen af mine favoritter ;)

Iben sagde ...

Puppy Ears er en knoldplante og er beregnet til indenfor og på latin hedder den : Sinningia leucotrichia

Gammeldag brødtærte lavede min Mor tit, den er jo så rugbrød i ... det kan egentlig godt være at det er en Sønderjysk kage !!!