søndag den 15. juli 2012

Haven i Hune ....







 Turen gik idag til ´Haven i Hune´ , jeg har taget lidt billeder derfra, men de gør slet ikke retfærdighed til haven  ...den skal opleves i virkeligheden :)
Og det er første gang at jeg oplever haven, men jeg kender MANGE der har set den. Det kan VARMT anbefales.




Denne skøønne lille gentleman var noget af det mest gæstfrie lille væsen, virkelig næsten som om, at han ønskede at man skulle føle sig velkommen ...det tænker jeg :) :) :)






:)  ... sig mig .. blinkede han lige til mig !!!! :) :) :)

Lady´s man :)















SÅ mange fine kig og oplevelser :)

9 kommentarer:

Sussi.Sussinghurst sagde ...

Dine billeder er meget poetiske, og ja - det er en fortryllende haven. Hmmmm - der var ingen der blinkede til mig, da jeg var i Hune (han er godt nok charmerende).
Tak for billedet med hårpynten, flot ide.

Marie sagde ...

Hvor er det nogle fine billeder:)Hvilket kamera bruger du?

Zep sagde ...

Dét besøg har jeg endnu til gode... Og dine billeder frister bestemt endnu mere! Det sidste er jeg helt fortabt i. Hvor er du dog fin og festlig med blomsten :D

Hjerteligst

Frk. Anemone sagde ...

Åh, dejlige billeder :) Vi har planlagt besøg deroppe på tirsdag hvis ellers vejret arter sig. Dine billeder får mig bare endnu mere til at ønske at det bliver fint vejr :)

Gro sagde ...

Åhh dejlige billeder Iben!
Jeg elsker den have :-D
Blev du og sov i haven? Der er jo et stykke hjem til Fyn?
K.Gro

Iben sagde ...

Sussi, du har haft for travlt med at kigge på blomster !!! :) blink blink :)

Marie, det er et Sony 350, 14.2 mega pixels.... og tak :)

Zep det må du gøre en dag, det er dejligt og inspirerende, og i går var de en, der sad og spillede klassisk musik på et klaver ( ell. hvad det nu var :) og så i de omgivelser... :) og blomsten i håret ... hvorfor ikke ha det lidt sjovt når vi nu er her:) :)

Frk. Anemone, jeg krydser både det ene og andet for at vejret er med jer, mit bedste tip er at ha´en plastik pose, regnbukser ell. andet man kan sidde på, for der er så mange fine sidde pladser der bare MÅ prøves, men det ved du sikkert nok, hvis du har været der før :) Det er så fint hvordan de har bygget bænke op i flere ( som en trappe), lige til hvordan solen står osv :)

Nej Gro, vi havde en der var så sød at ville køre både op og hjem :)
Ja, det er en dejlig have ...og jeg fik ikke nævnt kringlen ..milde Maren :) så englene synger :) :) Det er sådan set også lidt frækt ... lige da vi kom ind af lågen kunne vi dufte kringlen ......hmmmmmmm :)

Zep sagde ...

Iben, jeg har en fornemmelse af, at Anne Just ville have bifaldet din fine hårblomst. Her skal også snart blomster i hår og på dør og hvad jeg ellers kan finde på i ferietiden, hvor kreativiteten også blomstrer ;)

Var det dig, der ønskede dig en Vedbendtorskemund forresten? Jeg fandt en fin bette plante, da jeg var igennem haven, som har stået i en potte siden og ventet nogen ;)

Hjerteligst

Merete sagde ...

Bestemt et smukt sted at besøge ;0)

Iben sagde ...

Zep, jeg kan ikke lige huske om det er noget jeg har nævnt noget om, men meget yndig er den :)

Hejsa Merete :) Absolut ;)