torsdag den 5. juli 2012

Finurlig Rådhusbuket







10 kommentarer:

Sussi.Sussinghurst sagde ...

Rådhusbuket...... jeg vil også modtages på rådhuset og få sådan en buket, hi hi - godt de har fundet på noget andet end det sædvanlige med to roser, 3 grene Krysantemum og en dusk af de der stribede der ligner dagliljer!!

Fru Friis sagde ...

Får I nu dronningebesøg igen... ihvertfald må der være en der bliver glad for den skønne buket. :o)

Soportales 8 sagde ...

Smuk buket ... og meget appellere til de æbler ...

Zep sagde ...

Det er da en rådhusbrudebuket ikke? Den er ihvertfald skøn!!

Hjerteligst

Iben sagde ...

Det er det nemli´ , Zep :)

Gro sagde ...

Jamen den er da smuk! - en dronning værdig :-D Jeg er sikker på at bruden er lykkelig for den!
K.Gro

Lisbeth sagde ...

Kære Iben
Hvor er den smuk, jeg er vild med den:)

TANTE GRØN sagde ...

Kære Iben,

hvor er den smuk og anderledes. I love it.

27 gr lummervarme knus.

PS: Gid du var her lige nu, så du kunne binde jordens største havebuket her hos os. Det er en ren blomsterjungle lige nu, så der er nok at tage af.

Flere lumre knus

Lisbeth sagde ...

Hej Iben
Nu kan jeg ikke finde dit nyeste indlæg om farverne i din nye cardigan - ville fortælle dag at den lette blå fra din fars er en Hedebjergmynte:-)

Iben sagde ...

ÅÅhhh TANTE, der må være fuldstændig fantastisk i Jeres have nu, jeg bi´mer lige mig selv derop ..nu :)

Tusind tak Lisbeth, det var super at du lige kunne gøre mig lidt klogere ;)