lørdag den 5. december 2015

Der skal også være noget rødt ..... :)



`det hører sig julen til´ som Hr. Iben siger :)

Normalvis er jeg ikke helt så vild med farven rød i boligen, men jeg må siger, at jeg kommer til at holde mere og mere af den til juletid, så nogen steder sniger den sig ind.

I år hygger jeg mig med at jule, for sidste år blev så hektisk med at Hr. Iben  blev smidt af en hest , der resulterede i 6 brækkede ribben, brækkede noget ved kæben og blev syet i øret.
Uha uha... men han kom stærkt over det :)





3 kommentarer:

Tina Pedersen sagde ...

Smukt julerødt. Godt manden blev hel igen :-)

Sussi.Sussinghurst sagde ...

I love it I love it (som Ole Henriksen ville have sagt)

A + K = ♥ sagde ...

Jeg er helt enig - jul kræver lidt rød, men det er heller ikke lige mig normalt :D

- Anne www.venterpaavin.blogspot.com