lørdag den 18. oktober 2014

En hyggelig eftermiddag med min søster .....










9 kommentarer:

Bruuns Have sagde ...

Hvor er hun dog smuk og smuk er hattedekorationen også, hvilken fantasi, det holder jeg rigtig meget af :-). Gid man kunne gå med sådanne hatte, det kumme være sjovt og befriende anderledes. Du er en sand kunstner og jeg ville elske at komme på kursus ved dig, hvis du nogensinde vil lave et :-):-):-), kh Margit

TANTE GRØN sagde ...

Kære Iben.

Åh, hvor er det dog en helt fantastisk efterårs-hovedbeklædning, du har lavet på din smukke søster. Jeg får helt gåsehud ved synet af dit store kunstneriske talent.

Jeg elsker elsker ELSKER blomster brugt som hatte, kjoler og andre udstyrsstykker. Har du forøvrigt set Evas ( I haven hos Evigglade )link til Bo Bulls headpieces under indlægget "There`s a new girl in town"?

Skulle du få lyst til at afholde et kursus lægger jeg meget meget gerne lokaler til her hos os. Mon ikke også mange kunnne tænke sig, at blive blomsterstylet og fotograferet af dig? Sådan en session vil jeg også hellere end gerne lægge hus og have til. Bare sig til søde.

Knus fra en stor beundrerinde

TANTE GRØN sagde ...

PS Fik jeg sagt, at du er UNIK, Iben
?

Flere knus

TANTE GRØN sagde ...

Iben,

jeg kender et par modige kvinder med hår på brystet, som godt kunne tænke sig en gang blomsterstyling. Og det kunne jeg faktisk også godt selv.
Mod betaling selvfølgelig.

Så hvis du har lyst/tid/overskud til et lille workshop, er vi med på den værste.

Kys og kram

Iben sagde ...

Hej Margit :) Det kunne være sjovt og hyggeligt .. det må vi lige se om det ikke ville kunne lade sige gøre på et tidspunkt :)
Jeg vil give dig ret i at jeg ville også ønske at det generelt var mere almindeligt at gå med hat, ligesom når man ser film fra omkring 1930/40 .. helt fantastisk :) man kunne selvfølgelig praktisere det noget mere, men udvalget er jo heller ikke så stort.

Kære Jytte

Tusind tak :)
Lige så smuk min søster er.. lige så sød er hun :) super glad for at hun er min søster :)

Det kunne være spændende Jytte, vi må se om vi engang ikke nok vil kunne få det arrangeret :)

Knus knus

TANTE GRØN sagde ...

Så må din søster altså være meget meget meget sød. Hvis man både er smuk udvendig og indvendig, så har man virkelig en sol, der skinner i sit liv.

Det ville være skønt, om vi kunne lave sådan et workshop, søde. Jeg er SÅ glad for, at du er med på ideen. Ih, hvor skal vi lege.

Knus med ønsker om en dejlig ny uge, fyldt med kreativitet og inspiraton

Pernille Clement Hagstrup sagde ...

Hej søde kreative Iben:)
Wauw en meget smuk og kreativ etfterårs hat du har lavet der, og en smuk søs model du har, fantastisk at ha sådan en man ka dele alt med, så heldig er jeg også:)

Tak for skønne billeder, som man altid blir glad af:)
Rigtig dejlig okt aften til dig og fam:)

Mange kærlige hilsner fra Pernille:)

Pernille Clement Hagstrup sagde ...

Hov !!!! Glemte helt at skrive, at jeg meget gerne vil køre meget langt for at opleve et blomsterkursus med dig, og mange andre blomster piger, ville være FANTASTISK!!!!

Iben sagde ...

Tak Pernille :)
Det må vi da have gjort noget ved på et tidspunkt, det vil være super ;) der er ikke noget bedre end en´dag fuld af kreavitet og inspiration :)

.... og tusind tak skal I ha´, I er bare super søde :)