lørdag den 8. marts 2014

Vintergækkebrud.. til hånden og i håret ...










5 kommentarer:

Anonym sagde ...

ØØØj hvor smukt - Da blev jeg lige lidt forelsket....

Da jeg næsten lige er blevet haveejer - leder jeg med lys og lygte efter et sted jeg kan "nappe" et par klumper med vintergækker når jeg er ude at gå tur.

Problemet er at alle her er nye haveejere, så vi er alle "i samme båd", og skal først have etableret vores haver - men jeg fortsætter..
Det skal nok lykkes en dag.

I hvert fald faldt jeg lige i svime over dine fine billeder -

Hav en fortsat god weekend.
Mvh Mathilde..

toves sammensurium sagde ...

Sååå vakkert!!!!!
Nydelig krans,og vårtegn!DU har utrolig mange fine blomsterbilder på bloggen din,jeg har kost meg lenge her!!!
Tove :)

Tina Pedersen sagde ...

Vidunderlig krans, der er noget specielt over vintergækker!

Bettinna - blomsterbloggen sagde ...

Hvor er den krans bare fantastisk smuk! Rigtig flot (og stort) arbejde!🌾

Bruuns Have sagde ...

Det er da sindssygt smukt!!! Det har jeg aldrig set før, får lyst til at være brud igen ;-)