onsdag den 11. september 2013

Sikke noget vååås ....


 
Tjjaaa, det har nok været i 3. - 4. klasse, der havde jeg en super sød matematiklærer Helga.
Og der var engang hvor vi var til forældresamtale, hvor Helga på sødeste vis hentydede til at jeg måske sad og dagdrømte lidt om at sidde og sy noget m.m.
 
sådan noget sludder .... :)
 
 
Nej, jeg jeg sad ikke og drømte om at sy ......

 
Det var HESTE jeg sad og drømte om :) :) :)

 
Nu er jeg igang med at drømme og ligge planer for julen 2013
 
... og der bliver jeg bla. inspireret af HESTE :) :) :)


4 kommentarer:

Sussi.Sussinghurst sagde ...

Juhuuuuu - Det var dig der begyndte - og så må vi gerne nævne ordet JUL på bloggen - herligt :) Vriiinnnnnsk!

Iben sagde ...

:) :) :) VRRIIIIIINNNSK tilbage til dig Sussi :) :) :)

TANTE GRØN sagde ...

Walk on GANGNAM STYLE:o).......Ibens Jul er altid fantastisk. Det bliver den også iår.

Glæder mig til dit juleeventyr, søde

,,,,WALK ON GANGNAM STYLE.....walk ...walk..walk...WALK ON GANGNAM STYLE :o)

Knus og kærlige tanker

Diana`s sagde ...

hej iben , jeg kan nu godt forstå at du dagdrømmede om heste..de er fantastiske..hvor er det sjovt , jeg går også i "juletanker",og er netop kommet ind fra marken hvor mine heste går , her har jeg samlet flotte grene ind fra mine store hyldebær træer som skal bruges bla efterårs og julebinderiet...ja man tør næsten ikke sige det :) :), god dag til dig