torsdag den 6. december 2012

Mange forskellige Amarylis lige nu ...




5 kommentarer:

Mathias Emil sagde ...

Amaryllis er og bliver den mest eksklusive, lækre og spændende juleblomst. Hvor er dine smukke - og meget dakadent arrangeret!
Dbh Mathias

Fru Friis sagde ...

Hvor ser det hele delikat og fint ud... ♥

sussi alfidalfi sussinghurst sagde ...

jeg kan li' dem alle, de mørkerøde, de hvide, de lyserøde, de jule røde de blegrøde, de stribede og dem midt imellem :) Gule har jeg aldrig set, men dem kan jeg sikkert også li'

Staudefeen sagde ...

Øv, kom desværre ikke forbi dig i dag, da vores tur til mine forældre blev aflyst pga. vejret - havde ellers glædet mig til at købe ind hos dig. Men jeg kommer frygteligt tilbage ;-)

Kh. Marlene

Iben sagde ...

Hej Marlene, jeg tænkte på dig, men tænkte nok at det var risikabelt og begi´sig ud i, glæder mig til at se dig en anden dag :) :)