lørdag den 19. maj 2012

Have buket ... sådan næsten.





12 kommentarer:

Loppe sagde ...

vidunderfuld...

Mon den dufter ???

Knus

Elvira sagde ...

Hvor er den smuk! Jeg er sååå vild med dine fine buketter!

Iben sagde ...

:) nok ikke så meget, som der kunnet ha´været, der er ikke så meget duft i ´Dolcetto´rosen, men nu varer det ikke længe før jeg også har dejlig duftende Lathyrus i forretningen, uha en dejlig tid vi går i møde :)

Iben sagde ...

Tusind tak Elvira :) :)

Mette - Villa Landly sagde ...

Sikke en skøn kombination... næsten fra haven det hele?

Iben sagde ...

Hejsa Mette :) ... alle de små blomster er fra haven, ellers er der roserne, leukøj, lille lilla nellike, Alstromeria, Campanula og stjerneblomst.
Men jeg kunne se i haven idag, at det varer ikke længe før, at der er flere blomster at hente :)

Landbohaven sagde ...

Smuk buket.
Tak for kigget.
Ha´ en god aften.

Zep sagde ...

Imponerende!

Gad godt have dine evner, når jeg imorgen tidlig skal have lavet en overraskelsesfødselsdagsbuket til en af de spindere, som kommer til træf her om formiddagen.

Hjerteligst

Tante Tulle/ Anette sagde ...

Mmmm, lækker.

E K Nielsen sagde ...

Atter en smuk buket og opstilling fra dig. :-)

Sussi / Sussinghurst sagde ...

ahhh, dejlig - jeg har læst om ingredienserne, men den lyslilla blomst med det fire spidse kronblade, hvad er det? jeg synes at det ligner en klematis, men det skrev du ikke noget om???????

Iben sagde ...

Du har fuldstændig ret Sussi :) det er en Klematis, men jeg har ikke navnet på den ! ....og Sussi..undskyld :) :) :) :)