mandag den 23. april 2012

Hvad har jeg gang i :) :) :)




Som jeg viste igår, så er jeg igang med at lave en lille lyserød krog, bag ved bordet, er jeg igang med at lave et hegn af grene, hvor der skal klatre bla. en rose og ...noget andet :)
Der er plantet klematis op af benene på bordet og der skal plantes ´pletter i luften´ i bordet.
Meget af det som jeg planter er naturligvis noget som jeg kan bruge i mine dekorationer, der kommer også til at sno sig noget lathyrus, når den tid kommer..
men igen.. lidt spændende om det bliver sådan, som jeg har forstillet mig....men det må tiden jo vise :) :) :)



5 kommentarer:

Birgitte sagde ...

Det ser prof. ud og bliver bare så fint! Rigtig god arbejdslyst.

Lisbeth sagde ...

Det ser meget spændende ud og super inspirerende at bruge bordet på den måde - en rigtig Ibendekoration i stor målestok:) Jeg er sikker på at det bliver helt fantastisk.

Gro sagde ...

Det lyder jo helt fantastisk Iben !
Jeg glæder mig til at se mere :-D
K.Gro

Fru Friis sagde ...

Det kan da kun blive godt :o)

Guldloks moster sagde ...

Det ser spændende ud, glæder mig til at se hvad der kommer ud af det, men er da sikker på det nok skal blive fantastisk.

Knus og kram