mandag den 8. november 2010

Et lille minde om Line :)

Så er jeg tilbage igen efter en´lidt kludder med kameraet :)

I fredags tog vi billeder til annoncen til den lokale avis ang. hvores juleåbning på Søndag...min kollega Britt til højre og mig til venstre :) :) :)

Ellers går det derudaf med forberedelser, lidt tomt i forretningen, for vi skal rykke rundt på det hele lørdag og plads til ALLE de nye varer, ppyyyyha :) men vi glæder os :)





Mange der kommer i butikken er efterhånden kommet til at kende Linehunden og da der er en del af dem der læser bloggen, syntes jeg at jeg lige ville mindes hende.
For i Lørdags blev vi nødtil at sige farvel til hende, hun begyndte at have for store smerter. Hun var en hund med stor personlighed :) :) :)

3 kommentarer:

Diana`s sagde ...

hej iben,søde kræmmerhus..trist med line ,men er sikker på der bliver taget godt imod hende i hunde himmelen )tak for at vi andre har kunne følge hende på nettet,når vi (jeg) ikke har kunne opleve hende live..(pga afstanden)pøj pøj med jeres flytten rundt...Diana.

Hannes dagbok sagde ...

Rip Line...alltid fryktelig trist det der!

Herregud Iben! er det mulig å lage så nydelige ting med blomster?? Jeg tenkte jeg skulle lage et innlegg om deg og bloggen din en dag...kan jeg låne et bilde fra siden din i så fall?

Stor klem..

Dorthe sagde ...

Super flotte kræmmerhuse du har lavet, syntes rigtigt godt om det lyse:-)
Rigtig trist med Line, kender det al for godt.
Ikke rart når vi må sige farvel til vore kære kæledyr
Knus Dorthe.