mandag den 7. september 2015

Én fest med Dahlia, Hortensia og Zenia´

















6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Vooow... for et vakkert bord og aner en skjønn liten hund under bak der :)
Ha en fin dag
Vennlig hilsen Elisabeth

Pernille Clement Hagstrup sagde ...

Hej Søde Iben:)

Hold op hvor er dit bord da bare smukt pyntet.... Wauw!!!!
Er helt vild med fadet med lysene i, har du bare lagt blomsterne på kanten af fadet eller??? Og er det mariebærgrene du har i den høje zinkvase på bordet?

Og dahllier i alle farver.... Elsker dem:)
Er så heldig at ha en kæmpe selvpluk mark med 1100 dahliaknolde lige i nærheden, elsker at gå der ....selv i regnvejr:)

Rigtig dejlig aften til dygtige dig:)

Kærlige hilsner fra Pernille:)

Sussi.Sussinghurst sagde ...

Ej Iben, hvor er det altså smukt....og hov, hvad er det for et smukt træhoved, hist på det skønne runde bord :-) :-) - nåeee, skal du også besøge søstrene Grene i morgen ?

Iben sagde ...

Tusind tak Elisabeth :)

Tusind tak Pernille :) Rundt om fadet har jeg stillet små vaser hvor blomsterne er arrangeret i og så er der vand i fadet, hvor der er lagt blomster i.
Ja, det er Mariebær .. uhh elsker Mariebær ;)
Vi har også en bod i nærheden af hvor jeg bor, der sælger Dahlia, fik desværre ikke lagt nogen i min egen have. Det må være vildt lækkert, sådan at selv og gå at plukke :) :)
Kærlige hilsner tilbage til dig Pernille ;)

:) Ved du hvad Sussi ... det gamle hattehoved er et jeg har arvet, ville egentlig prøve at sælge det, for som min søster og jeg har altid som børn været meget bange for det som børn, men nu er jeg kommet helt til at holde af det... et standpunkt til man tager et nyt ;)
Uha uha Sussi .. godt nok nogle fine velourpuder de kommer med ;) ;) ;) knus til dig

TANTE GRØN sagde ...

Og my God....Iben Iben Iben....for beep da ikke også :o)
Et fuldstændig fortryllet og magisk eventyrunivers, du har skabt. Jeg er MÅLLØS.

Jeg bøjer mig endnu en gang dybt i støvet over dit unikke talent. Jamen altså pigebarn dog....hvor er det smukt. Du giver mig GÅSEHUD.

Hvornår udkommer din første bog?

Stakåndet kn.....knu.....knuuuuus

Iben sagde ...

Søde og dejlige Jytte, tak for din dejlige kommentar .. men du er sgi da heller ikke uden evner ;) ;) ;) ;) ;)´
Knus knus