søndag den 20. september 2015

Brombærtid og .. blomster drinks :)






















5 kommentarer:

Bruuns Have sagde ...

Skønne skønne billeder........åhh, hvor ville jeg gerne kunne tage så skarpe billeder. Hvergang der har været et kursus, har jeg været forhindret. Men du er en eminent fotograf og dekoratør og jeg nyder altid dine billeder :-), kh Margit

TANTE GRØN sagde ...

Fantastiske stemninger, Iben.

Brombær er et fantastisk smukt bær. Efteråret er så rigt på materialer, at det er umuligt at styre pyntegenet. Bær, blomster, frugt, grønt,løvfaldsfarver på blade og grene. Og så er der bedre tid til at lege på denne (have)tid af året. Vi er velsignede med et ualmindeligt smukt vejr for tiden.

Glæder mig allerede til dit næste indlæg.

Knus fra natteroderen

Iben sagde ...

Ja, Jytte :) der er bare så meget dejligt derude der sætter gang i ´de små grå ´ :)
Nu ikke for meget af det der natteroderi ;)
Knus knus

Iben sagde ...

Tusind tak Margit, du tager nu nogle super smukke billeder :) Jeg ville også ønske at jeg kunne tage billeder sådan RIGTIG TÆT PÅ ;) ;) men det kan jeg heller ikke med den linse mm, som jeg har.
Knus til dig.

Eliane Petersen sagde ...

Kære Iben.
Hvor ER du altså dygtig. Sikke fantastiske buketter du har lavet og så dygtig du er til at fotografere dem. Og så har du pyntet de skønne damer, så de er blevet endnu smukkere.Vi burde alle gå rundt med sådan en dekoration på hovedet hver dag, for hvor er det festligt.
De kærligste hilsner til dig og dine modeller fra endnu en natteroder. Eliane