mandag den 25. maj 2015

Blomsterstyling/ TANTE GRØN´s Gardenparty.....

Jytte ( TANTE GRØN )  Makeupbord :)
 
 
I går var jeg på Mors.. nærmere Flade..
 
til Garten Party ved Jytte og John Justensen ( TANTE GRØN )
 
Fra kl 7.00 til 16.00 havde jeg den store fornøjelse at ligge makeup, blomsterstyle og fotografere de SKØNNESTE kvinder.
jeg fik ikke spurgt alle, om jeg må vise jer dem her på bloggen, men efter at jeg har fået lovet, kommer de her.
Omgivelser var perfekte rammer til at style og fotografere og det blev heller ikke værrer af at vi sad ude i John og Jytte´s  hyggelige omgivelser.
 
Tak Jytte og John for et skøn dag ..
 

 
 
 
 

10 kommentarer:

Pernille clement hagstrup sagde ...

Hej søde Iben:)
Smukke billeder af tante grøn, hvor blev hun flot stylet af dig....

Jeg var jo så heldig at hilse på dig i tante Grøns fantastiske have i Flade igår, takker og er så glad for at ha hilst på dig, som jeg ser meget op til med dine fantastiske kreative evner med blomster:) og hvilken sød og meget imødekommende pige du er, lige nøjagtig som jeg havde forestillet mig dig:)

Var også så heldig at hilse på tante grøn, det var 2. Gang jeg besøgte hendes smukke inspirerende have., og absolut ikk sidste gang... Hun er da også en helt fantastisk skøn person:)
Alt i alt så var det en drømmedag og fantastisk oplevelse for mig og min veninde, og jeg kørte meget glad videre, efter mødet med haven og I 2 dejlige kvinder.... Mange tak for det!!! I gjorde en kæmpe forskel for mig:)

Rigtig dejlig aften til dig Iben:)
Mange kærlige hilsner fra Pernille:)

Iben sagde ...

Kære Pernille

Jeg er også bare super glad for, at du kom hen og sagde hej, så jeg kunne fortælle dig, hvor glad jeg er for dine kommentarer som du ligger her på bloggen, det betyder meget for mig :) tusind tak for det. Og dejligt at have et ansigt på dig :)
Jamen Jytte og John´s have er absolut en af mine ynglings haver, der er sådan en dejlig stemning og det betyder jo også meget at de er nogle fantastiske søde mennesker :)
Mange kærlige hilsner til dig

Iben

Bruuns Have sagde ...

Skøn kvinde i en skøn have, foreviget af en lige så skøn tryllekunstner og fotograf :-), kh Margit

TANTE GRØN sagde ...

Kære Iben.
Det er os der siger tak for at du ville tage den lange (nat)tur helt herop for at kaste glans og ibensk tryllestøv over vort pinsearrangement.

Det var skønt at se dig igen. Du kan noget som er helt unikt. Det er som om at blomsterne får sjæl og mæle i dine hænder. Dit udtryk er SÅ poetisk.

Og det er helt utroligt hvad du kan få ud af en gammel træt hejre som mig. Endelig debuterede Molly som hundemodel.

Det var virkelig fantastisk at se alle de smukke og glade kvinder, du fik stylet. Håber de alle giver tilladelse til at du må vise dem her. Jeg vil SÅ gerne nyde synet af dem alle igen.

Kys og kram fra os på din fædrene ø....inkl. Molly og Mocca :o)

TANTE GRØN sagde ...

Kære Pernille.
Tak for alle dine søde ord. Hvor var det godt du endelig fik hilst på vores blomstergudinde Iben. Hun er nemlig noget ganske særligt.
Du skal dælme da også prøve at blive Ibenstylet, Pernille. Så kan du og din søde veninde tage hinanden i hånden og følges ad. Det er rigtig sjovt at prøve det.

Tusind tak for hyggeligt havebesøg . Det var rigtig dejligt at få sat ansigt på dig, for jeg har jo også lagt mærke til dine flittige kommentarer her hos Iben. Håber I kom godt hjem. Hils din veninde.

Knus

TANTE GRØN sagde ...

Kære Margit.
Tusind tak for besøget. Nu glæder vi os til at se dig som den skønneste femme fatale.

Knus

Annemette sagde ...

Kære Iben, John og Jytte :-)

Jeg vil på "cykelpigernes" vegne sige tak for en skøn og uforglemmelig Pinsemorgen :-) Tak fordi I var så imødekommende og hjertelige overfor os "skøre" tøser :-) Vi blev alle imponerede over den smukke have, som ligger så fint i det kuperede landskab på Mors . . .i Flade, som mantror er fladt, hvis ikke man ved bedre . . .men det ved vi nu :-) Det var fantastisk at møde dig Iben, dit rolige, milde og kreative væsen, som med sikker hånd forvandlede os "skeptiske" tøser til blomstrende divaer ;-)
Jeg ved, at ikke alle pigerne har lyst til at blive offentliggjort på nettet, men det gør ikke oplevelsen mindre værd. Her på forsiden af min egen pc, smiler fem dejlige kvinder til mig (incl.dig Iben) for Tante Grøn er en ganske dygtig fotograf, som har taget fine billede med mit kamera ;-) tak for det, Jytte:-)
Tilsidst vil jeg gerne gentage, at jeg synes jeres have var så skøn og poetisk . . .jeg var særlig vild med engen, som kontrast til den fyldte mere kompakte have . . .meget inspirerende . . .og skønt med duerne . . .ja, jeg kunne blive ved. Men som jeg sagde til dig Jytte, jeres have slår Monet's . . .mere personlig og autentisk . . Jeg ved, jeg kommer igen :-) Mange hilsener Annemette

Eliane Petersen sagde ...

Kære Iben.
Hvor er det nogle dejlige billeder du har taget af Jytte. Det viser rigtig den blide Jytte. Meget smuk og varm kvinde. Lige som du...
Kærlig hilsen Eliane

TANTE GRØN sagde ...

Kære Annemette.
Tusind tak for alle dine søde ord:o) Sikke en Pinsemorgen vi tilbragte sammen....den vil jeg sent glemme:o)

Det var simpelthen SÅ dejligt at se alle de skønne cykelmygs skepsis blive forvandlet til glæde og stolthed. Yes...we did it! At flytte egne grænser og vove sig ud i noget grænseoverskridende som man egentlig ikke tør, giver en helt lykkerusfornemmelse i maven bagefter. Og Ibens ro og mildhed giver tryghed og får en til at slappe totalt af.

Synes I var nogle rigtig seje og skønne cykelmyg og det kræver enormt gode ben at cykle rundt her på det stærkt kuperede Nordmors.

Hyggeligt at møde jer alle og smage jeres forrygende italienske Tourdrink. Hils alle cykelmyggene og på forhåbentlig gensyn en anden god gang.

Knus og tanker til jer alle

TANTE GRØN sagde ...

Eliane...du HAR luret mig. Jeg er ingen hård banan, nej! Og du er altid sød og positiv og fantastisk til at give ros og anerkendelse. Det skal du have tak for.

Knus og kram...også til ham den søde