torsdag den 11. september 2014

Arbres creé´s par les mauvaises herbes ....

 
 
Det lyder nu i mine ører smukkere at kalde disse træer for     ´Arbres creé´s par les mauvaises´
end for    ´træer lavet af ukrudt´ :)
 

 
 
Her i huset, nyder vi også årstidens æbler på forskellige måder.
I går lavede jeg indbagte æbler, hvor jeg bruger rosiner, et lille stykke marcipan, hakkede hasselnødder, knust Digstive kiks, en lille klat smør og drysset med lidt Kanel og sukker ....
Glemte ALT om at tage billeder af dem, da de kom ud af ovnen :)
 

 
På et af de mange loppemarkeder der har været i sommer, fandt jeg denne lille kande, KAN simpelthen ike få nok af kander, der findes SÅ mange søde :)











 
Til det arrangement som ´My vintage home´holdte forleden, der købte jeg denne printplade og en gammel rulle til at lave tryk med.... må se hvad man kan finde på at bruge det til :)




3 kommentarer:

Lisbeth sagde ...

Jeg er sikker på at du finder på noget meget dekorativt af de ting du købte:-)
Træerne er virkelig smukke og ja det lyder pænest på fransk. Hvad mon det er for noget ukrudt du har brugt til dem?

Iben sagde ...

Hejsa Lisbeth :) Jeg ved simpelhen ikke hvad det hedder :) Jeg fandt det i vejgrøften..

Tante Mali sagde ...

Hi Dear,
what an extraordinary decoration! Great! And the apples - I love them!!!
Have a happy time
Elisabeth