lørdag den 11. januar 2014

Julen er båret ud ... nu skal noget nyt ind .....
















4 kommentarer:

Pernille Clement Hagstrup sagde ...

Hej Iben
Hvor blev de bare fine dine nye Potter med grene clematis husløg og pletter i luften, enkle og naturlige:)
Må fluks ha pelsen mine clematis så jeg ka lave sådanne smukke Potter:) tak for din goe ide:)
Og rigtig go aften:)

TANTE GRØN sagde ...

Kære Iben.

Nu kommer der en dejlig tid, hvor vi snart skal til at nyde alle dine vidunderlige forårs- og påskekreationer. Jeg er så betaget af dit gren-mageri. Jeg elsker det. Der har du din helt særlige force.

Knus fra et tåget og gråt Mors

Mathias Emil sagde ...

Du kan altså noget særligt med naturens materialer, kære Iben. Tænk sig at sukkulenter kan præsenteres så smukt og naturligt. Flot! Jeg kan også rigtig godt lide krukkerne.
Mathias

Iben sagde ...

Det er ( også ) en spændende tid vi går i møde .. tusind tak skal I ha´:);)