mandag den 21. oktober 2013

Efterårsophæng ...











6 kommentarer:

Henrik Mikaelsen sagde ...

Smukt - og rammer efterårsstemningen perfekt!
Hilsen Henrik

Sussi.Sussinghurst sagde ...

Dejligt - og skægt med din lille Cyklamen - jeg købte en "knold" i Botanisk Have i september.... men der er ikke kommet blomster eller blade op, så måske skulle jeg have ladet den blive "på land" i stedet for at begrave den.....

Min Gamle Jul sagde ...

Fantastisk inspirerende - får lyst til at købe vildt ind hos dig ;-)

Kh. Marlene

TANTE GRØN sagde ...

Kære Iben.

Dine billeder er SÅ stemningsfulde og den der champagnefarvede chrysantemumS er lige til at spise. Flot flot ophæng, du har lavet.

Jeg har det nøjagtig ligesom Marlene...jeg får en ubændig og ustyrlig trang til at kaste mig ind af din butiksdør og købe helt vildt og uhæmmet ind hos dig.

Knus fra en fan

Garnløkken sagde ...

Kære Iben
I onsdags fik jeg en buket af dine, af Henriette, den står så flot efter en uge, man kan ikke se, at den er en uge gammel. Jeg elsker at få blomster fra dig. Vh Henriettes mor

CuginaK sagde ...

Hvor er det smukt, Iben!! Har du forresten set min mail mht betaling, så vi kan få det på plads :)

Kh Anne Mette