onsdag den 2. oktober 2013

Dina´s iPad ... ( vinduet ) :) :) :)














9 kommentarer:

Fru Friis sagde ...

Neeeejjjj.... for en SKØØØØN reportage fra Dinas ipad! Fantastisk som hun tilsyneladende sidder der og iagttager uden at jage den lille fætter ud af brombærkrattet. Rigtig godt fanget af dig... Klø lige Dina bag øret fra mig og send også en hilsen igennem til søde Emma. :o)

Sussi.Sussinghurst sagde ...

F A N T A S T I S K at du kan vise denne serie af musens leg med katten - tak

Zep sagde ...

Dagens tophistorie :D :D :D

Hjerteligst

Nette sagde ...

HOLD FAST for en skøn billedrække. Stakkels Dina må have været ved at gå ud af sit katteskind, selvom hun tilsyneladende sidder helt roligt. Klog missekat der ved, at det hele blot foregår på iPaden, så der ikke er noget at stille op ;-)

Diana`s sagde ...

hej Iben ..
jeg fik nærmest et chok da jeg fandt frem til nærbilledet af musen ...jeg HADER mus, eller rettere sagt er piv bange for dem..når det er sagt så er det da bare en fantastisk foto serie..stakkelt mis, den sad på den forkerte side af glasset :)..skønt at du havde kameraet lige ved hånden
kh Diana

TANTE GRØN sagde ...

Hej sweetie.

Sikke en fantastisk situation, du har fanget med kameraet:o)Uha uha, kan næsten høre Dinas smaskelyde:o)

Vores katte ser også fugletv hver eneste dag. De sidder i vindueskarmene og ser på havens mange fugle med sultne blikke. Findus sidder ligefrem og tygger, som om han kan smage de dejlige fjerstege:o) Hvad skulle vi dog gøre uden vore dejlige dyr? De bringer så meget liv og glæde.

Det er nogle helt fabelagtigt fortryllende blomsterier, du har vist på de seneste indlæg. Iberis, når det er bedst:o)

Jeg kommenterer ikke meget pga tidsmangel og stor travlhed, men jeg holder øje med din blog og alt det smukke du går og skaber. Du forskønner mit liv.

Stort knus til både to- og firbenede....dog ikke dem, der er af gnaverfamilie:o)

Pernille sagde ...

Hej Iben:)
Super søde billeder af katten efter musen:)
Håber meget på nye billeder af dine smukke kreationer i weekenden:)
Rigtig dejlig weekend til dig...
Mange kærlige hilsner fra det nordjyske:)

Anny Scha sagde ...

Oh lala lequel est le plus gourmand !!!!! Belle scène

Ela sagde ...

Your pictures are fantastic. Cat is sweet :)