fredag den 7. juni 2013

Sommer


5 kommentarer:

Susan Durup sagde ...

Ihhh hvor er den smuk.... Den passer intet mindre end perfekt på mit sofabord.
*suk*
Knus fra Susan

TANTE GRØN sagde ...

Søde Iben.

Den er bedårende og helt helt vildt smuk den drømmedejlige buket.

Knus og kram fra en træt havebums

Min Grønne Verden sagde ...

Hvor er den smuk Iben !
Det er øv du bor så langt væk fra mig - det er umuligt lige at købe nogle af dine fine ting med hjem. Men er jeg på "dine" kanter, kan jeg love dig at jeg kommer forbi din dejlige butik.
God Weekend
Mange hilsner
Anita

Lisbeth sagde ...

Kære Iben.
Hvor er det en smuk dekoration eller buket du her har lavet. Jeg tænker som Anita - øv at jeg ikke lige kan smutte forbi hos dig og tøserne Dina og Emma;))
Knus

Diana`s sagde ...

Hej Iben

hvor ser den skøn ud ..man kan kun blive i godt humør af at modtage sådan en buket ..elsker når man kan se at det er lagt kærlighed i håndværket kh Diana