fredag den 21. juni 2013

Sneglehus krans







5 kommentarer:

Hyacinth Bucket sagde ...

God ide...så må jeg heller til at samle på sneglehuse.
Her er mange flotte med forskellige farver og striber..;-)

God St.Hans fra Lisbeth

Fru Friis sagde ...

Hvor er det dog en smuk krans, den lilla farve gør den ekstra fin. :o)

Sussi / Sussinghurst sagde ...

3 bemærkninger:
1. Hvor gror der den slags snegle som er lilla i øregangen?
2. Den lyseblå Hortensie er da for nice ;)
3. Har du selv lavet vimplerne i vindue, og ku' jeg be' om et nærbillede af dem

Knus

Iben sagde ...

Sussi, jeg har spurgt flere der er berejst, men der er ingen der har set dem før, så jeg er simpelthen et svar skyldig;)
Ja, der er mange fine Hortenciaér lige nu :)
Jeg har en dygtig praktikant i forretningen i denne tid og hun fik til opgave at lave sådan nogle vimpler til vinduerne og de blev rigtig fine, jeg tar´et billede tættere på :)

Birgitte og Kaffekoppen sagde ...

Virkelig fin kras :-)
Ha´en dejlig uge
Kram
Birgitte