torsdag den 20. juni 2013

Smag og duft af sommer









5 kommentarer:

Gro sagde ...

Uhmmmmm mums
Billederne er også lige til at spise ;-)

TANTE GRØN sagde ...

Kære Iben.

Hjertelig tillykke med fødselsdagen:o) <3 <3 <3.

Hvor er det nogle vidunderlige sommer-stemninger, du tryller frem.

Fødselsdagsknus fra æ ø

Sussi.Sussinghurst sagde ...

Mums herlige farver - nu har jeg kørt dit billed-show frem og tilbage flere gange, men jeg kan ikke se hvad den difuse blålilla kvast-blomst bag clematissen er for en - den ligner lidt en udsprunget sankthansurt, måske kan du så se, hvad det er for en jeg mener :)

Iben sagde ...

Tusind tak :)

Hej Sussi, det kan næsten kun være Alliumén du tænker på- dem har du sikkert set før på foskellige blogs, det er en prydplante der står kuglerund på en stilk :)

Sussi / Sussinghurst sagde ...

Nåeee, ja den kender jeg da så udmærket, jeg synes bare at den så så ulden (på den gode måde) ud...... jeg har nu aldrig nænnet af plukke nogen af mine egne, jeg har dem jo ikke i Dalbyske mængder :)