mandag den 17. juni 2013

Skål med sommer ...








6 kommentarer:

Hyacinth Bucket sagde ...

Det ser dejligt ud..:-)
Hvidt og grønt er kønt sammen.
Sommerfuglen er rigtig sød ide..:-)

Hej fra Lisbeth

Lisbeth sagde ...

Kære Iben, hvor er den smuk.
Jeg er selv den lykkelige ejer af en Frk. Iberis krukke med sommer. Den står her foran mig og jeg kan beundre den fra alle vinkler.
Du er så fenomenal dygtig:o)
Knus
Lisbeth

Sussi.Sussinghurst sagde ...

Hvor er den smuk - mon blomsterpiger får blomster når de har fødselsdag.... det håber jeg.
Tillykke på dagen.

Nette sagde ...

Kære Iben

Jeg er også en af de superheldige, som er blevet begavet med en af dine vidunderlige kreationer. Den er SÅ dejlig, og jeg sender store smil til både dig og en vis tante flere gange hver dag, når jeg ser på den. Der sidder en blomst i kreationen, som jeg er nødt til at ringe og spørge dig om, hvad er for en fætter, for jeg har forelsket mig i den.

Du er en dygtig blomsterpige.

Madam Bæk sagde ...

Stadig smukke dekorationer :)

Mathias Emil sagde ...

Kære Iben,
Du kan virkelig noget med blomster. Jeg synes dine ting er så smukke, sommerlige og elegante - feminine ikke mindst, meget endda. Men når bare det er smukt. Jeg tror, at dine blomster smelter mange kvindehjerter. Hvem der bare havde sådanne evner ;)
Hvor må det også være fantastisk at kunne lege med blomster hele dagen.
Mange hilsner fra en stor beundrer,
Kh Mathias