mandag den 20. maj 2013

Skønne krukker fra Staudefeen og min 1. sten fra keramikeren Helle Nørby


I går ( pinsedag ) var jeg forbi Staudefeen , hvor der blev afholdt en havedag med mange spændende indslag.

Der købte jeg bla. min 1. belægningssten fra keramikeren Helle Nørby... nu skal jeg bare lige finde et fint sted til den :)
Og når jeg skriver den 1. - så er det selvfølgelig fordi at jeg er dybt betaget af, at der er så mange fine, og fuglebadene er og vildt flotte ....




Nu kommer den tid med mange dejlige Pæoner

MUMS :)




Ved Staudefeen købte jeg disse skøønne cementkrukker til min trappe.




I morgen skal jeg igang med at dekorerer mit drivhus og gøre det klar til sommeren, noget jeg gerne har ville gøre i lang tid - MEN sådan er det jo når tiden er knap ;) hvis jeg bliver klar til i morgen, så viser jeg billeder derfra .

Iben :)

9 kommentarer:

Hyacinth Bucket sagde ...

Skønne krukker du har købt..:-)
Trædestenen er rigtig fin, har set at hun også laver dem med potetryk fra din hund eller kat.

God ny uge fra Lisbeth

Fru Friis sagde ...

Krukkerne er superskønt og trædestenen er bare så fin.

Susan Durup sagde ...

Vi var også forbi på fyn... Det var et virkelig dejligt arrangement.
Krukkerne fristede også mig.. helt bestemt. Men jeg holdt mig nu til at købe nogle planter af staudefeen, og så til endelig at få "givet" min mand sin fødselsdagsgave. Han skulle have et af Helle Nørby´s nye spejlbassiner med farvede klinker.... Og her kunne han jo selv vælge de farver ud som han drømte om.
Ja - overraskelsen var måske ikke SÅ stor, da de bassiner er hans egen ide, men han havde ikke set hvor langt Helle var nået med klinkerne og at jeg havde arrangeret at vi skulle forbi og hente dem. Det er bare så fint, og jeg er sikker at på at bliver SÅ glad for din belægningssten. De er stærkt vanedannende :-)
Og ja - det er jo også mig som er den lykkelige ejer af en smuk potesten fra hende.
God dag.
Knus Susan

Min Grønne Verden sagde ...

Hej Iben
Dejlige krukker du har købt - de minder mig meget om dem der var til at få da jeg var barn og som vi havde to af foran hoveddøren - dem ville jeg også havde købt hvis jeg havde været hos staudefeen.
God aften.
Mange hilsner
Anita

Lisbeth sagde ...

Jeg er også vild med Helle Nørbys sten og den du har købt er skøn. Krukkerne fra Staudefeen er også skønne, det er generelt nogle spændende krukker Marlene har fået i butikken, jeg ærgrer mig over at I begge bor så langt væk - suk:)

Helle Nørby sagde ...

Jamen var det dig Iben, der købte den lyseblå sommerfugle sten.
Jeg synes jo nok jeg kendte dig -men var ikke sikker!
Hvor det glæder mig, du kan lide mine sten- den du valgte var nu også særlig fin:)
kærlig hilsen Helle

Iben sagde ...

Helle - det er sådan nogle fine og dejlige ting du laver :)

Helle Nørby sagde ...

Tak Iben , dejligt st høre!

Helle Nørby sagde ...

Tak Iben , dejligt st høre!