lørdag den 26. marts 2011

Til alle RANUNKELNØRDER :) :) :)


JA...igen billeder af Ranunkler .):)

Men det varer bare desværre ikke længe før, at det lakker mod ende for denne sæson, især hvad det angår de mere specielle og store RANUNKLER.
Jeg er før blevet spurgt af minRanunkelgrossist, hvad jeg gør, når man ikke kan få dem mere.....

Det er heller ikke nemt :) :) :)

Jeg blev også advaret her til morgen (da jeg var ude og handle) da jeg trodte ind af døren

.......`du får tårer i øjnene`.......det gjorde jeg :) :) :) :) :)

Ja, det er ikke nemt at være Ranunkelnørd, men man må tage det sure med det søde :):)










Og som sagt, så tar´ Uffe her en´ af de mange patruljeringer
han har hver dag...spejder nu og da efter Emma...

Eeemmmmaaaaa... kommer du ikke ud og leger :) :)


Go`lørdag aften :) :) :)

5 kommentarer:

Madam Bæk sagde ...

Hver plante har sin sæson, det må vi ikke glemme selv om de har en sjælden smuk farve som dem du viser. Vi må bare glæde os til næste år.

Ha' en dejlig aften :-)

Anonym sagde ...

Sidder lige og nyder disse flotte billeder.

Ha`en go aften.

Ella

Iben sagde ...

Hyggeligt at "se" dig herinde på bloggen ..Ella

Hyg dig, vi ses :) :) :)

Iben

Lisbeth sagde ...

Nøj. Hvor er de skønne....... især billede nr. 5 er et postkort værdigt som snilt kunne gøre sig i en ramme. Heldigvis har ranunklerne ikke haft deres tid i haven endnu:))) Knus og god søndag

Loppe sagde ...

Uhm hvor søde og flotte billeder...

Har printet ud til bogmærke *SMIL*

Knus og go søndag