onsdag den 23. marts 2011

Lidt forskelligt idag...


Dagens billeder er forskelligt forår,...... jamen er det da bare ikke skønt, at vi snart kan komme til at plante krukker m.m.

Og Hornvioler er sååå skønne :) :) :)




Da jeg begyndte at pakke disse tulipaner ud studsede jeg først over , at jeg syntes at de så NOGET forrevet ud i bladene, men sådan skulle de være :):)
SJOVE :)




Jeg har vist denne tulipan før, men jeg syntes at den er så pudsig, så jeg viser den liiige igen :) :)



Ellers kan man jo mærker på alle, at dette forårsvejr falder på et tørt sted....

ja, selv katte Uffe har vist sig fra den mere charmerende side i dag.. det klær ham :)

........det må være forårskuller :) :) :)



7 kommentarer:

Berit fra Irishaven sagde ...

Dit billed af de blå Hornvioler viser hvor små og fine de er - dem er jeg helt vild med. Til sammenligning synes jeg at stedmoderblomster virker lidt store og "klodsede". Jeg har lige sat små optimistiske hvide hornvioler her i vores storby-bed.
Forårshilsen fra Berit

TANTE GRØN sagde ...

Hej søjde Iben,

sikke en masse dejlige forårsblomster, du har fået hjem. Ja, hornvioler er noget af det skønneste. De har sådan et "glad" ansigt. Jeg har allerede tilplantet et par krukker og jernpokaler med hvide hornvioler, som jeg nyder sammen med de mange vintergækker.

Vores gamle pensionist-kat,- Sigurd, nød også at være med mor i haven igår. Han blev helt ungdommelig og forårskåd i forårsluften. Han er ellers blevet noget af en gnavpot på sine gamle dage.....lidt ligesom Uffe måske:o) ??

Jeg glæder mig meget til at se dit påsketema, Iben. Jeg har været ved at fedte lidt med nogle japanske kirsebærgrene i knop, behængt med nogle "topløse", tømte hvide hønseæg iført en rustik snor, som jeg bruger som små vaser til forårsblomster, bl.a ranunkler.

Ydermere går jeg og fifler med at tørre påskeklokker i chinchillasand. De mørke purpurfarvede får en hel fantastisk farve efter tørring og bevarer formen flot. Så nu har jeg snart nok, til at jeg kan begynde at lege med dem.

Det er altid en stor lise for sjælen at kigge ind hos dig Iben. Her er SÅ godt at være, og jeg labber dine billeder i mig, som en kat labber 38% fløde i sig.....uhm:o) Eyecandy!

Knus, hilsner og tanker fra det høje nord

Loppe sagde ...

Hej Iben ( og special-hilsen til Tante Grøn )

I kan tro jeg tænkte på jer to i dag,da jeg gik rundt i det gamle hyggelige Odense...

Blomstermarked fik mig til at tænke på Iben og bagefter var jeg inde i en dejlig butik der hedder 'Tante Grøn' - så jeg sendte jer lige en kærlig tanke forklædt som et solstrejf..

Knus og kh
Loppe

Ps
Desværre havde jeg endnu et møde her til aften, så jeg kunne ikke nå til Middelfart...*piv*

Iben sagde ...

Berit..de også VÆLDIG søde i hvide :)

Lige præcis TANTE GRØN, de står næsten som om at de smiler, de kære små :)
Jeg er helt overbevist om at Sigurddrengen har det tilfælles med Uffe...ja, jeg kan jo næsten ikke kende ham, jeg er jo vandtil at Uffe bare kniber øjnene lidt sammen, som han ville sige ´Du må være her.. jeg SKAL være her.. `og sådan er det..hmm. :) :) :)
Vi er også igang med at forberede påsketing, jeg er lige ved at tro at der kommer påskeæg billeder i morgen :)
Hvor lyder det spændende det du går og ...fifler med :)
Knus og kram

Iben

Iben sagde ...

Søde Loppe, jeg syntes nok at der var lidt specielt over solen idag :) tak :)

TANTE GRØN sagde ...

Kære Sløjfeblomst:o)

.. Ja, det hedder en iberis på dansk og det poetiske navn, passer egentlig ganske godt til dit poetiske univers, søde Iben:o)

Kære Loppe,

tusind tak for solstrejfet fra Odense.....ah det lunede helt langt ind i sjælen....:o) Det nærmer sig jo psykisk tortur, at befinde sig så tæt på Frk Iberis, UDEN at kunne storme til Middelfart og rive alt ned fra hylderne....stakkels stakkels Loppe. Tænk, jeg anede ikke, at der fandtes en "Tante Grøn" butik i O´ense.

Iben, jeg glæder mig som et lille barn til at se noget med nogle påskeæg. Jeg ved, at det bliver SKRÆMMENDE smukt:o)

Hav en rigtig dejlig dag fyldt med inspiration og glade og venlige kunder....

Knus og tanker

image editing service sagde ...

Ooh!! why i love flowers so much!!! i am just astonished viewing the site!!!