onsdag den 30. marts 2011

Kræmmerhuse










6 kommentarer:

Fishtail Cottage sagde ...

These cones are absolutely beautiful... what a great idea for May Day! We always take our neighbors / teachers flowers wrapped in newspapers - but these are so much prettier! thanks for sharing the idea! xoox, Tracie

Anonym sagde ...

Hej Iben! Hvor er de bare yndige de kræmmerhuse, jeg må også i gang med at fabrikere nogle. Knus Marianne :0)

Sussi.Sussinghurst sagde ...

Flot, flot. De farvede kageservietter? - Det prikkede bånd er lige i min smag :-)

Iben sagde ...

Hej Marianne :)
Jeg har bestilt Tillanciamos til dig til i morgen :)

Ja, nemli´Sussi, kageservietterne....the og rødbeder !! :) :) :)

Anonym sagde ...

Tak Iben, Jeg glæder mig til at se dig imorgen. Knus Marianne :0)

Tante Tulle/ Anette sagde ...

lækkert, lækkert, og som altid genkender man Frk. Iberis - stilen. Det er fedt, og havde jeg gået med hat, tog jeg den af for dit kompromisløse binderi.