tirsdag den 15. marts 2011

Dejligt at være på banen igen :)




2. halvdel kommer i aften :)

6 kommentarer:

Elfepigen sagde ...

De billeder....de var bestemt ventetiden værd;)
Tak,tak,tak

Knus og kram herfra

Lisbeth sagde ...

Kære Iben - velkommen tilbage nu med billeder! Sikke mange skønne ting du har kreeret, kransen er min favorit, men altså hjertet, silkepapirblomsterrne og alle stemningsbillederne fra butikken er bare så dejlige:)

Loppe sagde ...

bareheltvanviitigteventyragtigtfantastisksmukt

TANTE GRØN sagde ...

Hej sweetie-pie,

altså jeg sidder her og tænker, at det er et helt under, at du er til, Iben - for du forskønner i DEN grad min tilværelse med alle dine blomstertryllerier. Det er som om, at alt det du rører ved, bliver magisk. Som om der er drysset magisk tryllestøv ud over dine kreationer.....eller er det englestøv eller stjernestøv?? HOKUS POKUS..FILI-IBEN:o)

Det er SÅ dejligt at du er tilbage med dine billedreportager fra dit eventyrlige univers. Jeg har sådan savnet min daglige dosis Iberis-skønhed. Den giver sjælen et boost.

Jeg er fuldstændig forført og henført over dine kræmmerhuse, hjerterne og kransene. Vidunderlige små detaljer. Ja, du kan tro, at zoomfunktionen bliver brugt flittigt, Iben....man skulle jo nødig gå glip af så meget som en enkel lille perle eller gæsling:o)

Hun har det hele, og lidt til og meget mer` hende Iben......wow, du er for sej, min pige:o)

Godnatknus fra een med hjerter i øjnene

Anonym sagde ...

Hej Tante Grøn med hensyn til det støv du snakker om er det ikke stjernestøv, nej det er englestøv for jeg ved hun er en engel,en af de rigtige gode. Hun er bare så dygtig. Kærlige hilsner Marianne.

Iben sagde ...

Alle de søde ord og kommentarer..... ja jeg må tilstå at jeg sad med tårer i øjnene..tudemarie :)
I er bare super søde...altså :)