onsdag den 9. marts 2011

Dagen i dag er gået med......

Pakke varer ud, jaaaaaa, nu kom de, sæberne og Lipbalm som jeg viste Jer for et lille stykke tid siden :) og de dufter sååå dejligt og indpakningen er bedårende.... ja, så ville det jo være fint, hvis jeg kunne vise nogle billeder... hvad det angår, så er der skub i sagerne, for jeg har bestilt mig et visa dankort, så jeg kan få købt mig mere plads til MANGE flere billeder :)  ...sååååå, det må jo gerne snart komme :) :)

Så har jeg også været igang med at lave STORE silkepapirblomster til udstilling i vinduet... det kommer der også billeder...på et tidspunkt :)

Hmmmm, så har jeg været igang med at farve noget med rødbedesaft..... !!   der kommer billeder :)

Ellers er forretningenm fyldt med Hotencia, liljekonvaller, afskårne Vibeæg, store ranunkler, Syrener m.m.

God aften derude i de varme stuer :)

Iben.

15 kommentarer:

Lisbeth sagde ...

Det bliver dejligt at se billeder her igen, men jeg kan godt dorestille mig hvilken dejlig stemning der er i forretningen med alle de skønne blomster. Selv god aften til dig:))

Iben sagde ...

Tak Lisbeth :)

Iben.

Loppe sagde ...

Sad lige og overvejede om jeg dog ikke har nogle møder jeg kan flytte til Middelfart...

hmmmmm.....


Glæder mig vildt til at se det hele...

Knus til dig Iben
Fra Loppe

Sussi / Sussinghurst sagde ...

Godt nyt at du snart er "kørende" igen - glæder mig til billeder

Iben sagde ...

Venter, venter og venter.....har SÅ MEGET at vise :)

Loppe sagde ...

Venter oss *smil*

Kigger ind hver dag !

Knus

TANTE GRØN sagde ...

Glæder mig til en OVERDOSIS Iberisbilleder, når det igen bliver muligt:o) Du har gang i mange spændende projekter som altid. Åh liljekonvaller.................sagde du LILJEKONVALLER??? Suk<3

Knuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus,

fra det stormomsuste nord

Diana`s sagde ...

hej iben ,det lyder spændende med alt det du har gang i ,,du går da vist ikke og keder dig..det er lige før du får mit visakort nr så du kan få købt noget plads og komme på igen med billeder hi hi ,,er sikker på du arbejder på sagen..men det er jo ikke helt skidt uden billeder,for det er nærmest som at få læst historie som barn , man ser en masse billeder for sig og bruger fantasien ,,og det er jo ikke dårligt vel? god søndag til dig..Diana

Iben sagde ...

Hej Loppe, det gør mig glad :)

Ja, TANTE GRØN...liljekonvaller, de er så yndige som de står der med deres små klokker :)

Diana, jeg PUKLER med at komme igang, jeg har fået mit visa kort, var inde og betale for mere plads fredag formiddag, man kan regne med at der går 24 timer inden det træder i kraft.... men det er jo LÆNGE siden ! har prøvet at gøre de ting man skal gøre, men nu har jeg skrevet til Google, at må de hjælpe mig :) håber snart "vi ses " :) :) :)og god søndag til dig :)

Iben

TANTE GRØN sagde ...

SOS SOS SOS SOS SOS SOS SOS SOS SOS


NØDRÅB FRA EN IBERIS-TILBEDER:

Er der en behjertet tekniker derude i cyberspace, der kan hjælpe vores allesammens søde, dejlige og elskelige blomster-gudinde? Vi følger jo Iben i tykt og tyndt og er dybt afhængige af vort daglige Iberis-fix. Har voldsomme abstinenser og ryster over hele kroppen af Iberis-underskud. No Iben-dope, no hope:o)

SOS SOS SOS SOS SOS SOS SOS SOS

Iben, you`re my favorite addiction, baby:o)

Diana`s sagde ...

hej igen Iben...ja jeg er slet ikke i tvivl om at du knokler afsted smil ..mht dit problem med at ligge billeder ind kan jeg se at bloggen "Velkommen til indretning med farver har haft samme problem,hende kunne du jo evt få hjælp hos,ud fra datoerne på hendes blog ser det ud til at det er gået igennem på et døgn.men du kan jo selv tjekke...ja vi vil rigtig gerne hjælpe dig..Diana

Loppe sagde ...

Så er jeg her igen igen igen...

Glææææder mig til billeder....

Tilslutter mig SOS !!

Knus
Loppe

Velkommen hos indretning med farver. sagde ...

Hej Iben.

Jeg er selv ved at blive vanvittig.
Har lige talt med banken og de siger at jeg har ikke mindre end 7 overførelser til google, selvom jeg kun har lagt to.
Som ikke er gået igennem.
Det skriver de ihverttilfælde til mig.
Har lige skrevet til dem, men de har endnu ikke svaret.
Så jeg kan lige vende tilbage, når de har svaret mig.
De skrev nemlig at ordren ikke var gået igennem, men det siger PBS at de er.
Noget værre rod.
Knus Susi

Loppe sagde ...

Stakkels Iben .... stakkels mig... venter og venter.... *dybt suk*


KNUS!

TANTE GRØN sagde ...

Hvem var det liiiige, der sagde "Ude af øje, ude af sind"? Det ordsprog passer ABSOLUT ikke.
Nu må vi snart til at lave en støttegrúppe for kvinder, der savner Iben og hele hendes væsen og univers.

Det her er jo værre end en kold tyrker. Kanske vi kan få noget metadon?

Stakkels Iben, stakkels Loppe og stakkels mig.

Knus knus knus knus knus knus til dig Iben