lørdag den 5. marts 2011

Arbejder på sagen :)

ja, jeg gør.

Men billederne hober sig op, så I må regne med noget af et indlæg, når jeg er oppe og køre igen.

                              En fifi lille information til dem, der ikke vidste det i forvejen :):)

          Det grønne vi bruger meget i buketter ´salal`

ja, det bliver kun klippet og samlet sammen 2 gange om året, for at blive opbevaret kølligt.

Og det kommer fra bla. Canada.

Hmmmmmmm...........jeg savner at vise billeder :) :) :)

Rigtig god weekend

Iben

4 kommentarer:

Loppe sagde ...

Vi savner også dine billeder... men dejligt du er her alligevel..

Og så får vi jo lidt undervisning...

Fortæl mere... Jeg 'lytter' spændt...

Knus og kh
Loppe

TANTE GRØN sagde ...

Søde Iben,

savner også dine vidunderlige billeder. De er jo dope for en blomsterjunkie:o) Håber du får løst dit tekniske problem, min pige.

Håber solen vil skinne på dig idag.

Knus

Loppe sagde ...

Har ikke glemt dig
venter....

Iben sagde ...

Super sødt "sagt" TAK

Knus

Iben